فهرست مرگبارترین مشاغل در آمریکا

صدمات ناشی از کار در سال ۲۰۲۰ کمتر از سال ۲۰۱۹ بود

میانگین ملی جراحات کشنده کاری در ایالات‌متحده برای همه کارگران ۳٫۴ در هر ۱۰۰هزار کارگر تمام‌وقت است-canva

اداره آمار کار (BLS) ایالات‌متحده فهرست مرگبارترین مشاغل در سال گذشته را منتشر کرد.

بیشترین تعداد جراحات منجر به مرگ، ناشی از حوادث مربوط به حمل‌ونقل با ۱۷۷۸ مورد و سقوط و لغزش یکی دیگر از دلایل اصلی با ۸۰۵ مورد در سال گذشته بود.

میانگین ملی جراحات کشنده کاری در ایالات‌متحده برای همه کارگران ۳٫۴ در هر ۱۰۰هزار کارگر تمام‌وقت است اما کارگران بخش ماهیگیری و شکار با ۱۳۲٫۱ بیشترین میزان جراحت کشنده را داشتند که کمتر از نرخ ۱۴۵ در سال ۲۰۱۹ است.

این نهاد با در نظر گرفتن تعداد حوادث کاری در هر ۱۰۰هزار نفر شاغل تمام‌وقت در آن حرفه را داشتند، اعلام کرد چند نفر در سال ۲۰۲۰ حین کار جان خود را از دست دادن د و در چه مشاغلی خطر مرگ بیشتر جان کارگران را تهدید می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اداره آمار در یک بیانیه خبری اعلام کرد: «کارگران در مشاغل حمل‌ونقل و جابجایی مواد و مشاغل ساخت‌وساز و استخراج تقریباً نیمی از صدمات شغلی مرگبار را تشکیل می‌دهند.»

بعد از ماهیگیری و شکار، چوب‌برها بیشترین مرگ‌ومیر را در میان کارگران آمریکایی داشتند. چمن‌زن‌ها و مراقبان زمین‌های گلف و باغ‌ها هم برخلاف انتظار، شغلشان پر از حوادث کاری مرگبار گزارش‌شده است.

نصب سفال روی سقف هم از خطرناک‌ترین مشاغل اعلام‌شده است، همین‌طور کارگرانی که در ارتفاع بالا در ساختمان‌سازی‌ها کار می‌کنند.

سقوط هواپیماها باعث شد که خلبانی و کادر پرواز نیز در آمریکا خطرناک‌تر از سایر مشاغل باشد.
در صنعت زباله و بازیافت نیز کارگران در معرض خطرات و حوادث مرگبار بیشتری قرار دارند؛ مانند کار کردن در آسمان، کارهای زیر زمین هم خطر زیادی دارند.

همین‌طور کشاورزان آمریکایی مخصوصاً آنهایی که از ماشین‌آلات کشاورزی استفاده می‌کنند هم باید بسیار بیشتر از دیگر مشاغل مراقب سلامتی خود باشند.

بیشتر از جهان