زنی در حال شیر دادن به گربه‌اش در هواپیما گیر افتاد

گربه نگون‌بخت «برای نجات خود فریاد می‌کشید»

گربه‌اسفینکس که در پتو پیچیده شده بود، شبیه نوزاد بود-getty images via canva

زنی که در طول پرواز داخلی در ایالات‌متحده وانمود کرد گربه‌اش یک نوزاد است و تلاش کرد به او شیر بدهد، با گروه امنیت پرواز درگیر شد.

با رونق گرفتن دوباره سفرهای هوایی اخبار مسافران و رفتار عجیب‌وغریب بعضی از آن‌ها هم دوباره به صدر خبرهای جالب روز برگشته است. ازجمله اتفاقی که در هواپیمایی خط هوایی دلتا در آمریکا افتاد.

خدمه پرواز با توجه به رفتار عجیب یک مسافر متوجه شدند موجودی که زن تلاش می‌کند به او شیر بدهد نوزاد نیست بلکه یک گربه نگون‌بخت است که «برای نجات خود فریاد می‌کشید.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این زن که از نیویورک، به آتلانتا می‌رفت، جایی در میانه راه در حال شیر دادن به گربه دیده شد. یک مهماندار بارها به او گفت که بایستد و گربه‌اش را دوباره در قفسش بگذارد، اما زن نپذیرفت.

به گزارش نیوزویک، مهماندار هواپیما که در جریان این حادثه در هواپیما حضور داشت، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک درباره آنچه اتفاق افتاد توضیحاتی داد.

او گفت: این زن یکی از آن گربه‌های بی‌مو (اسفینکس) را داشت که در پتو پیچیده شده و به نظر یک نوزاد می‌آمد. «پیراهن او بالا بود و سعی می‌کرد گربه را بپوشاند و ... گربه هم برای جانش فریاد می‌زد.»

این مهماندار گفت که زن با گروه امنیت پرواز درگیر شد بااین‌حال، او مطمئن نیست که وقتی هواپیما در آتلانتا به زمین نشست، چه اتفاقی برای زن و گربه‌اش افتاد.

کارمند دلتا در پیامی که درباره این رفتار از سوی خلبان به برج پرواز مخابره شده بود از «تیم کت قرمز دلتا» درخواست کرد که زن را پس از رسیدن به زمین دستگیر کنند.

کت‌ قرمزها کارشناسان خدمات مشتریان فرودگاهی هستند که با کت‌های قرمز روشنشان قابل شناسایی هستند. طبق اعلام وب‌سایت دلتا، آن‌ها به‌طور ویژه «برای رسیدگی به مسائل مشتری در محل»، آموزش دیده‌اند.

شرکت هواپیمایی دلتا گفته است به طور کامل از حق زنان برای تغذیه با شیر مادر حمایت می‌کند. در فرودگاه هم اتاق‌ها یا فضاهای خصوصی شیردهی را ارائه می‌دهند.

دلتا به حیواناتی مانند سگ‌های کوچک، گربه‌ها و پرندگان خانگی اجازه می‌دهد تا در پروازهای داخلی سوار شوند و اگر «در یک حمل‌کننده حیوان خانگی کوچک و دارای تهویه قرار گیرند» می‌توانند با سرپرست خود به‌جای محفظه حمل بار، به داخل اتاقک مسافران بروند.

بیشتر از جهان