میخ زنگ زده و غرامت ده میلیون دلاری

زن آمریکایی بر اثر جراحت شش سال گذشته را روی صندلی چرخ‌دار سپری کرد

پزشکان مجبور شدند به دلیل عفونت پای این زن را بالای زانو قطع کنند-Anastopoulo Law Firm

زنی اهل کارولینای جنوبی پس از پا گذاشتن روی یک میخ زنگ‌زده در والمارت ۱۰ میلیون دلار غرامت دریافت می‌کند.

با رأی هیئت‌منصفه یک زن اهل کارولینای جنوبی به دلیل جراحاتی که پس از پا گذاشتن روی یک میخ زنگ‌زده در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت به او وارد شد، ۱۰ میلیون دلار غرامت دریافت خواهد کرد.

آپریل جونز در ژوئن ۲۰۱۵ برای خرید به این فروشگاه رفته بود و هنگام راه رفتن در راهروی اصلی پایش را روی یک میخ زنگ‌زده گذاشت. عفونت ناشی از این جراحت باعث شد او یکی از پاهای خود را از دست بدهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هفته گذشته در طول یک دادگاه پنج‌روزه به هیئت‌منصفه گفته شد که جونز مجبور شده تحت چندین عمل جراحی قرار بگیرد و در نهایت پای او را به دلیل عفونت ناشی از میخ زنگ‎‌زده قطع کردند. جونز ابتدا مجبور شد انگشت دوم پای راستش را قطع کند و سپس سه انگشت دیگرش را برداشتند. سپس پزشکان مجبور شدند به دلیل عفونت پای او را بالای زانو قطع کنند.

وکلای او گفتند که جونز شش سال گذشته را روی صندلی چرخ‌دار سپری کرده و مجبور شده برای انجام کارهای روزمره به فرزندان بزرگسال خود تکیه کند.

به گفته وکلای جونز او از این پول برای خرید یک پروتز و مناسب‌سازی خانه‌اش برای ویلچر استفاده می‌کند و هزینه‌های پزشکی خود را پرداخت خواهد کرد.

یکی از وکلای جونز در بیانیه‌ای گفت: «هیئت‌منصفه پیامی به والمارت فرستاد که اگر به شهرستان فلورانس بیایید و یکی از اهالی آن را مجروح کنید، آن‌ها مطمئن خواهند شد که از آن شخص مراقبت می‌شود. ما تا ابد سپاسگزاریم.»

والمارت یک شرکت خرده‌فروشی چندملیتی آمریکایی و مالک فروشگاه‌های چندمنظوره و خواربارفروشی‌ در سراسر ایالات‌متحده آمریکا و چندین کشور دیگر است.

والمارت بزرگترین کارفرمای خصوصی در ایالات‌متحده است و با بیش از ۲٫۳ میلیون کارمند در سراسر جهان، با انبوهی از دعاوی و مسائل مربوط به نیروی کار خود نیز مواجه شده است. این مسائل شامل دستمزدهای پایین، شرایط کاری بد، مراقبت‌های بهداشتی ناکافی و مسائل مربوط به «سیاست‌های ضد اتحادیه‌های کارگری» این شرکت می‌شود. تقریباً ۷۰ درصد از کارکنان والمارت آن را در سال اول ترک می‌کنند.

بیشتر از جهان