ستاره یوتیوب، بازسازی «بازی مرکب»، جایزه ۴۵۶ هزار دلاری

در این نسخه از بازی، به بازیکنان حذف‌شده به دلیل مشارکتشان مقداری پول نقد داده می‌شود

مستر‌بیست، ستاره یوتیوب - dexerto

مستر‌بیست (MrBeast)، ستاره یوتیوب، با دعوت از ۴۵۶ بازیکن تصادفی برای رقابت در تورنمنتی با جایزه نقدی ۴۵۶ هزار دلاری برای برنده، نسخه واقعی بازی مرکب (Squid Game) را خلق کرده است.

[سریال] بازی مرکب واقعیت‌ پادآرمان‌شهری را به تصویر می‌کشد که در آن، سازمانی مرموز افراد بدهکار را استخدام می‌کند تا در یک سری بازی سر جایزه نقدی‌ای که زندگی‌ آنان را زیر و رو خواهد کرد، رقابت کنند.

این بازی‌ها بر اساس بازی‌های کلاسیک کودکان ساخته شده‌اند که برخی از آن‌ها مختص کشور کره‌اند؛ در حالی که برخی دیگر مانند «چراغ قرمز، چراغ سبز» در سراسر جهان شناخته شده‌اند.

این شخصیت اینترنتی که ۷۶.۲ میلیون مشترک دارد، کل فرایند ساخت بازی واقعی بازی مرکب را مستند کرده است.

مستربیست در ابتدای ویدیو می‌گوید: «من تک‌تک مراحل بازی مرکب را در زندگی واقعی بازسازی کردم.»

در نسخه او از بازی، هیچ یک از بازیکنان هنگام حذف آسیبی نمی‌بینند. در واقع، به بازیکنان حذف‌شده به دلیل مشارکتشان مقداری پول نقد تعلق می‌گیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این شخصیت یوتیوب با اعلام شروع بازی با «چراغ قرمز، چراغ سبز»، توضیح داد: «به هر بازیکن دستگاهی بسته شده است که وقتی حذف می‌شود، باز می‌شود.»

مستربیست فاش کرد که ساخت این ویدیو بیش از ۳.۵ میلیون دلار هزینه داشته و بودجه آن را شرکت بازی‌های موبایل «براول استارز» در اختیار او قرار داده است.

کل مبلغ به دو بخش تقسیم شد؛ دو میلیون دلار برای ساخت و تولید ویدیو و ۱.۵ دلار برای جوایز نقدی.

در این ویدیو، شرکت‌کنندگان در بازی‌هایی مانند تیله، طناب‌کشی و «چالش راه‌رفتن روی پل شیشه‌ای» شرکت کردند.

پیش از این بازسازی ​​پرهزینه، کریسی تیگن یک مهمانی‌ را با مضمون بازی مرکب ترتیب داده بود که در آن مهمانان مشهور در چالش‌هایی مانند آنچه در این نمایش به تصویر کشیده شده بود، شرکت کردند.

در تصاویر منتشر شده در اینستاگرام، تیگن و مهمانانش، که شامل افراد مشهوری مانند شی میچل و جسی تایلر فرگوسن می‌شدند، لباس شخصیت‌های نمایش را به تن داشتند.

به گزارش پیپل، برای این مهمانی خانه تیگن و همسرش جان لجند هم برای تقلید از سریال بازی مرکب تغییر شکل یافته بود. گارسون‌ها نیز با لباس محافظان بازی مرکب نوشیدنی‌ها را سرو می‌کردند.

© The Independent

بیشتر از فیلم