زیدان نمی‌آید، پوچتینو علاقه‌مند به بازگشت به لیگ برتر انگلستان!

یونایتد در آخرین مسابقه خود در لیگ برتر انگلستان مقابل واتفورد شکست سنگینی را متحمل شد

پوچتینو، سرمربی حال حاضر تیم فوتبال پی‌اس‌جی ابراز تمایل کرد که به لیگ برتر انگلستان بازگردد - FRANCK FIFE / AFP

برکناری سولسشر از سمت مربی‌گری تیم فوتبال منچستریونایتد همچنان در صدر خبرهای ورزشی است و تکلیف هدایت این تیم همچنان نامعلوم است. قرار شده است تا انتخاب سرمربی جدید، مایکل کریک، بازیکن سابق یونایتد که یکی از دستیاران سولسشر نیز بود، هدایت یونایتد در بازی‌های آینده را به عهده بگیرد که در آستانه بازی مقابل ویارئال، کار بسیار سختی پیش رو خواهد داشت.

یونایتد در آخرین مسابقه خود در لیگ برتر انگلستان مقابل واتفورد شکست سنگینی را متحمل شد و سران باشگاه تصمیم گرفتند تا با مربی نروژی خود قطع همکاری کنند و مبلغ ۷.۵ میلیون یورو نیز به او غرامت پرداخت شد.

سران یونایتد پیش از اخراج او به فکر جایگزینی مطمئن بودند و گفته می‌شد که از هفته‌ها قبل با زیدان، مربی فرانسوی، صحبت‌هایی در این زمینه انجام شده است. حتی شنیده شد رونالدو و واران که با زیدان ارتباط نزدیکی دارند، از طرف باشگاه نقش واسطه در این مورد را عهده‌دار شده‌ و با او در این باره صحبت‌هایی کرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 پس از برکناری سولسشر، این گفت‌وگوها رنگی جدی‌تری به خود گرفت تا جایی که زیدان رسما اعلام کرد که مایل نیست هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد و به دنبال مربی‌گری در تیم ملی فرانسه است؛ اما به‌تازگی مشخص شده است که او به هدایت تیم فوتبال پاری سن‌ژرمن نیز علاقه زیادی دارد.

پوچتینو، سرمربی حال حاضر تیم فوتبال پی‌اس‌جی نیز که از حضور در این تیم ناراضی است، چندی پیش ابراز تمایل کرد که صورت امکان دوست دارد به لیگ برتر انگلستان بازگردد. سران یونایتد از دو سال پیش به حضور پوچتینو اشتیاق زیادی نشان دادند اما نتایج خوب سولسشر در آن زمان باعث شد تا قید این مربی آرژانتینی را بزنند و پوچتینو هم راهی فرانسه شد.

حالا به نظر می‌رسد همه‌چیز برای بازگشت این سرمربی آرژانتینی به انگلستان در حال فراهم شدن است. گفته می‌شود مذاکرات ابتدایی بین سران منچستر و پوچتینو در حال برگزاری است و یونایتد برای آوردن این مربی آرژانتینی به اولدترافورد باید به باشگاه فرانسوی غرامت ۱۰ میلیون یورویی پرداخت کند.

از سوی دیگر گفته می‌شود که باشگاه پاری سن‌ژرمن تنها در صورت موافقت زیدان برای قبول هدایت پی‌اس‌جی، با رفتن پوچتینو موافقت خواهد کرد. سران یونایتد به این مربی آرژانتینی علاقه زیادی دارند و معتقدند که او می‌تواند تیم آن‌ها را از این شرایط بحرانی خارج کند.

گفته می‌شود باشگاه پاری سن‌ژرمن نیز مذاکرات خود با زیدان را آغاز کرده است و بسیاری از نشریات فرانسه نیز مدعی شده‌اند که او به‌زودی به‌عنوان سرمربی جدید پی‌اس‌جی معرفی خواهد شد. این اتفاق می‌تواند از نادرترین نقل و‌انتقالات مربیان در دنیای فوتبالی باشد که در حال وقوع است.

بیشتر از فوتبال