پنت‌هاوس مریلین مونرو، دو و نیم میلیون دلار به فروش گذاشته شد

این ملک یک آپارتمان پنت‌هاوس در برج گرانویل تاورز و ساختمانی به سبک نرماندی فرانسوی و در سال ۱۹۳۰ بنا شده است

مرلین مونرو ستاره هالیوود و همسرش آرتور میلر - اکتبر ۱۹۵۶ - INTERCONTINENTALE / AFP

آیا به دنبال قطعه‌ای از شکوه قدیمی هالیوود هستید؟ آیا دو و نیم میلیون دلار پول اضافه برای خرج کردن دارید؟ خب، پس امروز روز خوش‌شانسی شماست، زیرا به گفته «مَنشن گلوبال»، یک آپارتمان لوکس در لس‌آنجلس که زمانی متعلق به بازیگر افسانه‌ای مرلین مونرو بود، به فروش گذاشته شده است.

مونرو پس از ترک جو دی ماجیو، بازیکن تیم بیسبال نیویورک یانکیز در سال ۱۹۵۳، به این آپارتمان (دویست متر مربعی) به ارزش  ۲.۴۹ میلیون دلار در غرب هالیوود نقل مکان کرد.

به گفته «آرکیتکچرال دایجست»، این ملک یک آپارتمان پنت‌هاوس در برج گرانویل تاورز و ساختمانی به سبک نرماندی فرانسوی و در سال ۱۹۳۰ بنا شده است و «جذابیت هالیوودی در آن جاری است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آپارتمان بازیگر «آقایان موطلایی‌ها را ترجیح می‌دهند» دارای دو اتاق‌خواب و دو حمام، منظره کوه‌، و نیز دسترسی به یک باشگاه نرمش‌ و ورزش، استخر، اسپا، و یک دربان ۲۴ ساعته است؛ یعنی تمام امکاناتی که می‌بایست در شأن شاهزاده عصر طلایی هالیوودی باشد.

تازه، مرلین مونرو تنها ستاره‌ای نیست که به این پنت‌هاوس افتخار سکونت داده است. پیش از آن که مالک فعلی آن در سال ۲۰۰۳ آن را خریداری کند، این آپارتمان متعلق به پورشا دی راسی، بازیگر ارِستد دِوِلوپمنت (Arrested Development) بود.

آماندا لین، مشاور املاک و مستغلات، که نخستین بار درباره این ملک آماده فروش به «منشن گلوبال» گزارش داد، گفت: «خانه جذابیت، شکوه شاهانه، و زرق و برق قدیمی هالیوود را به تصویر می‌کشد.»

البته، صاحب بخشی از املاک و مستغلات «تینسل تاون» بودن، خرج دارد. این آپارتمان از سال ۲۰۱۸ به قیمتی حول و حوش ۲.۵ میلیون دلار به فروش گذاشته شده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی