مدیر برنامه سابق بریتنی اسپیرز دست‌داشتن در استراق سمع از او را تکذیب می‌کند

پدر بریتنی، مسئول استراق سمع پیام‌ها و تماس‌های دخترش بوده است

بریتنی اسپیرز، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی- REUTERS/Mario Anzuoni/File Photo

مدیر برنامه‌ سابق بریتنی اسپیرز هر گونه دست داشتن در استراق سمع از خانه این خواننده را رد کرده است.

در ماه سپتامبر، مستندی جدید ادعا کرد که جیمی اسپیرز، پدر بریتنی، مسئول استراق سمع پیام‌ها و تماس‌های دخترش بوده است، و نیز مخفیانه تعاملات این خواننده را در اتاق خوابش ضبط می‌کرده است.

جیمی می‌گوید که دخترش از ضبط‌ ویدیوها مطلع بوده است.

اکنون لو تیلور، مدیر گروه ورزشی و سرگرمی تری استار که تا اوت ۲۰۲۰ در کفالت بریتنی دخیل بود، علنا ادعا کرده است که او در عملیات استراق سمع ادعایی یا کنترل درمان پزشکی این خواننده دخالتی نداشته است.

به گزارش تی‌ام‌زی، شریک تجاری بریتنی، رابین گرین هیل شهادت‌نامه‌ای ارائه کرده است که در آن ادعا می‌کند: «هیچ‌کس در تری استار از وجود هیچ‌گونه دستگاه استراق سمع الکترونیک پنهانی که در اتاق‌خواب خانم اسپیرز نصب شده باشد، خبر ندارد... هیچ کس در تری استار هیچ کنترلی بر درمان پزشکی خانم اسپیرز نداشته است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گزارش شده است که تیلور همچنین شکایتی علیه متیو روزنگارت، وکیل بریتنی، تنظیم کرده است. روزنگارت می‌گوید که معتقد است که پول خواننده ترانه «مسموم» سوء‌مدیریت شده است.

روزنگارت درخواست کرده بود که اوراق حسابداری تری استار مربوط به کفالت بریتنی در ۱۳ سال گذشته را ببیند. طبق گزارش‌ها، تیلور با این درخواست مخالفت کرده است، با این استدلال که این شرکت در جریان ایفای نقشش در کفالت قانونی، حساب‌های منظمی ارائه کرده است.

آن‌ها می‌گویند که این شرکت پس از توقف نمایندگی اسپیرز، مجموعه کاملی از سوابق حاوی بیش از ۱۶ هزار پرونده را ارائه کرده است.

با این حال، روزنگارت استدلال می‌کند که بریتنی در دوران کفالتش در وضعیت نامناسبی از نظر کنترل مالی قرار داشت، زیرا «وکیل خودش در آن زمان محافظ او و پول او نبود.»

ایندیپندنت برای کسب اظهار‌نظر با نمایندگان بریتنی تماس گرفته است.

بریتنی در حال حاضر در بحبوحه نبرد حقوقی برای پایان دادن به کفالت قانونی خود است. جیمی این هفته درخواست پایان دادن فوری به کفالت خود را ارائه کرد.

© The Independent

بیشتر از موسیقی