مشکل جدید بارسلونا؛ دوری سه ماهه آگوئرو از فوتبال یا خداحافظی اجباری

به نظر می‌رسد این باشگاه پس از اخراج کومان با مشکل دیگری روبه‌رو شده است

آگویرو در دقایق پایانی نیمه اول بازی با آلاوس، به درد در ناحیه قفسه سینه دچار شد و زمین مسابقه را ترک کرد - Pau BARRENA / AFP

سرخیو آگویرو، مهاجم آرژانتینی ۳۴ ساله تیم فوتبال بارسلونا، که پس از سال‌ها درخشش در لیگ برتر انگلستان و باشگاه منچسترسیتی، با قراردادی آزاد در تابستان ۲۰۲۱ راهی این تیم اسپانیایی شد، حالا با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

او که به امید بازی کنار مسی به بارسلونا آمده بود، در همان ابتدا با جدایی این ستاره فوتبال از بارسا مواجه شد و حتی به نظر می‌رسید به دلیل ناراحتی زیاد از این اتفاق، تصمیم دارد قراردادش را فسخ کند. اما آگویرو به تعهداتش در بارسا پایبند ماند تا اینکه در تمرینات پیش از فصل از ناحیه ساق پا آسیب‌ دید و دو ماه از ترکیب اصلی بارسلونا کناره گرفت.

او پس از این غیبت طولانی‌، در بازی ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید و در دقایق پایانی، به میدان آمد و تک گل تیمش در این مسابقه را که در نهایت با شکست بارسلونا به پایان رسید، به ثمر رساند؛ اما به نظر می‌رسد که دردسرهای این مهاجم آرژانتینی برای بارسا تمامی ندارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آگویرو در دقایق پایانی نیمه اول بازی با آلاوس، بدون اینکه با فرد خاصی برخوردی داشته باشد، به درد در ناحیه قفسه سینه دچار شد و در حالی که نمی‌توانست به‌خوبی نفس بکشد و به بازی ادامه دهد، زمین مسابقه را ترک کرد. مشکلات او روی نیمکت نیز ادامه یافت تا اینکه پزشکان تیم مجبور شدند او را به بیمارستان منتقل کنند تا آزمایش‌های کاملی انجام شود.

در ابتدا، باشگاه اخبار کاملی منتشر نکرد اما مشخص شد که آگویرو باید برای اطمینان کامل از سلامتی خود یک روز در بیمارستان بماند. فردای آن روز، اخباری منتشر شد که در آن گفته شد آگوئرو به مشکلات قلبی دچار شده است و برای آزمایش‌های بیشتر باید در بیمارستان و زیر نظر پزشکان بماند. حالا پس از آزمایش‌های بیشتر مشخص شده است که او به نوعی بیماری به نام آریتمی قلبی مبتلا است و به گفته پزشک معالجش، باید سه ماه از میدان‌‌ها دور باشد.

به نظر می‌رسد این باشگاه پس از اخراج کومان با مشکل دیگری روبه‌رو شده است و این مسئله شاید به پایان دوران حرفه‌ای فوتبال آگوئرو منجر شود. باشگاه نیز ملزم است که تا پایان دوره درمان این بازیکن منتظر بماند و حاضر نیست هیچ خطری مبنی بر بازگشت سریع او به زمین را بپذیرد.

قرارداد آگوئرو با بارسا دو ساله است و شاید این باشگاه در صورت نیاز، مجبور شود قرارداد خود با این ستاره آرژانتینی را در پایان فصل فسخ کند. آگوئرو نیز به این اتفاق‌ها واکنش نشان داده و در پیامی توییتری نوشته است: «از شما بابت پیام‌های محبت‌آمیز و حمایتی که از من داشتید و باعث شدید قلبم قوی‌تر کار کند، قدردانی می‌کنم. حالم بسیار خوب است و آماده‌ام که هرچه زودتر روند درمان را شروع کنم.»

بیشتر از فوتبال