صدرنشینی رئال مادرید با درخشش وینیسیوس

وینیسیوس در مسابقه مقابل بارسا از بازیکنان کلیدی رئال بود و نقشی اساسی در پیروزی آن داشت

وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی تیم رئال مادرید - JOSE JORDAN / AFP

وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی و جوان تیم فوتبال رئال مادرید، یکی از ارکان اصلی این تیم در فصل جدید رقابت‌ها است و رد پای او در اکثر موفقیت‌های مادرید مشاهده می‌شود. تیم فوتبال رئال مادرید با برتری دو بر یک مقابل الچه در هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا، آن هم در خارج از خانه، روند بازی‌های خوب خود را حفظ کرد و با دو گل ارزشمندی که وینیسیوس در آن مسابقه به ثمر رساند، مادریدی‌ها در صدر جدول باقی ماندند.

او در این فصل بارها به آنچلوتی ثابت کرده است که باید به صورت تثبیت شده در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشد. وینی جوان در این فصل از رقابت‌ها هفت گل به ثمر رسانده است و پس از کریم بنزمای ۹ گله، در رده دوم جدول گلزنان لالیگا قرار دارد.

وینیسیوس در مسابقه مقابل بارسا نیز از بازیکنان کلیدی رئال بود و نقشی اساسی در پیروزی آن داشت. بازی‌های درخشان او در این فصل تا حدی بوده است که ادن هازارد صاحب‌نام و نه چندان موفق در رئال را نیز به نیمکت چسبانده است و به نظر می‌رسد که این مهاجم بلژیکی در تعطیلات بین فصل از رئال جدا خواهد شد.

 علاوه بر گل‌زنی برای رئال، وینیسیوس در این فصل پنج پاس گل را نیز به ثبت رسانده است و به احتمال زیاد یکی از کاندیداهای کسب عنوان «ال پی چی چی» یا همان آقای گل رقابت‌های لالیگا خواهد بود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آنچلوتی، سرمربی رئال، پس از کسب آن پیروزی گفت: «بسیار خوب کار کردیم و از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم. سعی کردیم با عملکردی متفاوت از بازی مقابل اوساسونا در میدان حضر شویم و فرصت کمی برای به‌دست آوردن توان‌مان داشتیم. پس از زدن گل دوم و ده نفره شدن تیم میزبان، اندکی از جریان بازی خارج شدیم و همین موضوع باعث شد تا روی اشتباه بازیکنانمان گلی دریافت کنیم. اما خوشحالم که توانستیم این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم. وینیسیوس در بهترین شرایط فوتبالش به‌سر می‌برد و کاملا در خدمت تیم است و همین هم تیم ما را در شرایطی فوق‌العاده قرار داده است.»

وینیسیوس نیز در خصوص اظهارات آنچلوتی گفت: «او یک مربی بزرگ و گذشته از آن مردی فوق‌العاده است. با حضور او در این فصل از رقابت‌ها انگیزه بسیار زیادی در تیم پدید آمده است . عملکرد و گلزنی‌های من نیز فقط به‌علت کار تیمی است. من از زمان پیوستنم به رئال سخت کار کرده‌ام و خوشحالم که امسال همه چیز دارد خوب پیش می‌رود.»

تیم فوتبال رئال با کسب این پیروزی ۲۴امتیازی شد و هم‌امتیاز با سویا، و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت.

بیشتر از فوتبال