شاهدخت دایانا «شخصیتی نمادین» و «زنی بسیار شیرین» بود

شاهدخت دایانا به سوژه فیلم‌های متعددی بر روی صفحه نمایش بدل شده است

شاهدخت دیانا در سفر خود به مدرسه بین المللی بریتانیا در جاکارتا، ۶ نوامبر ۱۹۸۹ - KRAIPIT PHANVUT / AFP

جون کالینز در باره تاثیر مرگ شاهدخت دایانا بر او و احساساتش درباره تجربیات این عضو در گذشته خانواده سلطنتی سخن گفته است.

این نویسنده پرفروش و بازیگر در مصاحبه‌ای با آبزرور، شاهدخت دایانا را «شخصیتی نمادین» و «زنی بسیار شیرین» توصیف کرد که چنین بار او را ملاقات کرده است.

او به یاد آورد: «در یک رویداد خیریه، خسته و حیران از پاپاراتزی (عکاسان نشریات جنجالی) و جیغ و داد مردم از من پرسید چگونه من می‌توانم این همه توجه را تحمل کنم.»

کالینز گفت: «او بسیار آسیب‌پذیر [و آماده برای نشان دادن احساسات] به نظر می‌رسید. ۱۰ روز قبل از مرگ او، هنگامی که در رستورانی کوچک در سن تروپه بودم، به من گفتند که دایانا به تازگی با دوست پسرش دودی و دو پسرش آنجا بوده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «آنها مانند هر خانواده جوانی در حال خنده و رقص بودند. شنیدن اینکه چقدر او شاد بوده است، آن اتفاق را غم‌انگیزتر می‌کند.»

در این مصاحبه، کالینز راجع به مستند آتی بی بی سی که در باره زندگی او ساخته می‌شود، و همچنین از حس پشیمانی‌اش در باره از دست دادن نقش‌های کروئلا دوویل و کلئوپاترا صحبت کرده است.

در همین حال، شاهدخت دایانا به سوژه فیلم‌های متعددی بر روی صفحه نمایش بدل شده است، از جمله فیلم تازه‌ای با بازی کریستن استوارت، و در سریال موفق تاج نتفلیکس.

در فصل جدید [سریال تاج] در مقابل الیزابت دبیکی در نقش دایانا، خالد عبدالله نقش پارتنر او، دودی الفاید، را بازی می‌کند.

© The Independent

بیشتر از زندگی