آیا سرنا ویلیامز به یک چهارم نهائی اوپن آمریکا می‌رسد

آسیب دیدگی مچ پای تنیسور آمریکایی خیلی‌ها را نگران کرده است

MATTHEW STOCKMAN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

سرنا ویلیامز روز یکشنبه به یک چهارم نهائی اپن آمریکا راه یافت اما ممکن است برای او گران تمام شود زیرا قهرمان شش دوره این مسابقات از ناحیه مچ پا آسیب دید. ویلیامز که  پیچ خوردن مچ پای چپش در مسابقه یک چهارم نهائی اُپن استرالیا به شکست او انجامید، گفت که فکر نمی‌کند آسیب دیدگی این بار جدی باشد، اما درعین‌حال گفت: «زود است که مطمئن باشم».

پس از پیروزی ۳-۶ و ۴-۶ در مقابل پترا مارتیچ، ویلیامز گفت: «معمولا اگرآسیب دیدگی خیلی جدی باشد، زود متوجه می‌شوم. یعنی، در ژانویه پیچ خوردگی مچ پایم واقعا خیلی بد بود؛ فورا با خودم گفتم، نه ، نباید این طور شود. بعد ازاین همه آسیب دیدگی سالم هستم. فردا متوجه خواهم شد. فعلا خوب هستم. باهاش مدارا کرده‌ام. فردا خواهیم دید».

در گیم پنجم از ست دوم، ویلیامزدرحالی که به‌سرعت به‌طرف تور می‌دوید تا یک ضربه والی بزند، روی پای راستش زمین خورد و مچ پای‌ش پیچ خورد. ۱۵ ثانیه طول کشید تا تنیسور رده هشتم روی پاهای خود بایستد، اما دوامتیاز بعدی را هم بُرد تا آن گیم حساس سرویس شکن را ببرد و نتیجه را ۲-۳ بنفع خود کند و سپس تایم اوت پزشکی گرفت تا مچ پایی که قبلا پوشانده شده بود مورد بررسی قرار گیرد.

سپس، پاتریک موراتوغلو، مربی ویلیامز، به خبر نگاران گفت که ویلیامز ناراحتی زیادی ندارد. موراتوغلو گفت: «بنظر نمی‌آید جدی باشد – ویدیو اینطور نشان می‌دهد، اما آنچه اهمیت دارد آن است که حال او و مچ پایش چطور است. او احساس درد زیادی نمی‌کند. کمی احساس درد دارد اما قابل تحمل است. فردا که سرد شد خواهیم دانست».

ویلیامز که بدنبال کسب رکورد برابر ۲۴ قهرمانی گرند اسلم و اولین آن پس از اپن استرالیا در سال ۲۰۱۷ است، در یک چهارم نهائی با ونگ کیانگ چینی رو در رو خواهد شد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© Reuters

بیشتر از ورزش