هدیه رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به نازنین ملایی

 توماس باخ گفت از اینکه می‌بیند سرمایه‌گذاری المپیک برای ورزشکاران دارای بورسیه نتیجه‌بخش بود، خوشحال است  

نازنین ملایی در المپیک توکیو-Luis ACOSTA / AFP

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از عملکرد نازنین ملایی، ملی‌پوش تیم قایقرانی ایران، تقدیر کرد و گفت از اینکه می‌بیند سرمایه‌گذاری المپیک به ثمر نشسته است خوشحال است. نازنین ملایی ورزشکار بورسیه‌ کمیته بین‌المللی المپیک بود. 

به گزارش ایسنا، بعد از مسابقه‌های فینال B رویینگ المپیک توکیو، افشین فرزام و نازنین ملایی مربی و قایقران المپیکی ایران با توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک دیدار کردند. 

در این دیدار توماس باخ گفت از اینکه می‌بیند، سرمایه‌گذاری المپیک به ثمر نشسته است و برای نخستین بار یک ورزشکار غیر از چین در آسیا به مرحله فینال می‌رسد، خوشحال است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

همچنین رئیس کمیته بین‌المللی المپیک با اهدای یک ساعت به نازنین ملایی او را برای بازگشت به کشور بدرقه کرد. 

نازنین ملایی نخستین ورزشکار ایرانی در المپیک توکیو بود که روز یکم مرداد، ساعتی پیش از افتتاحیه رقابت خود را آغاز کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. 

او روز پنج‌شنبه (هفت مرداد) با نمایندگانی از کشورهای آمریکا، اتریش، نیوزلند، کانادا و انگلیس پارو زد اما نتوانست موفق شود و در رده ششم قرار گرفت و به همین دلیل از رسیدن به مرحله فینال بازماند و به مرحله فینال B رفت. او در این مرحله نیز موفق شد، رتبه یازدهم بازی‌ها را از آن خود کند. 

نازنین ملایی پس از کسب عنوان یازدهم و پایان کار خود در المپیک توکیو به خبرآنلاین گفت: «واقعیت این است که با شرایط تمریناتی که در تهران داشتیم این نتیجه فراتر از انتظار خودمان بود. اردوهای زیاد خوبی نداشتیم، مسابقات جهانی نرفته بودیم و اصلا این رقبا را تا به حال ندیده بودیم.»

بیشتر از ورزش