بدون تلفن همراه، هرگز

نتایج یک نظرسنجی می‌گوید از هر ده نفر هفت نفر نمی‌توانند بدون تلفن دستی سر کنند

pexels

طبق تازه‌ترین نظرسنجی، از هر ده نفر هفت نفر تحمل دوری از تلفن‌های همراه خود را ندارند.

از هر پنج نفر، دو نفر گفتند که با چک کردن تلفن‌شان در حین راه رفتن یا دویدن، در معرض آسیب قرار گرفته‌اند.

در این نظرسنجی که از ۲۰۰۰ تن افراد دارای تلفن هوشمند در مورد عاداتشان پرسیده شده است، تقریباً ۶۰ درصد گفتند که به تلفن‌های موبایل خود «بیش از حد متکی» هستند. سه نفر از ۱۰ نفر گفتند كه به محض بیدارشدن، مرتباً موبایل خود را چک می‌كنند.

به‌طور متوسط​​، پاسخ دهندگان هر روز تقریباً سه ساعت و نیم با تلفن خود مشغولند، از جمله ۵۲ دقیقه رسانه‌های اجتماعی را چک می‌کنند.

نظرسنجی نشان می‌دهد که بیشترین استفاده برای تلفن‌های همراه مدرن ارسال متون و پس از آن برقراری تماس تلفنی و شرکت در مکالمات در واتساپ است.

در نتیجه، ​​بزرگسالان به طور متوسط هر ماه ۹ گیگابایت اطلاعات مصرف می‌کنند.

ریچارد باکسندیل، مدیر عامل AO-Mobile که این نظرسنجی را راه انداخته، گفت: «هرچه میزان استفاده آنها از اطلاعات گسترده‌تر شده، کارهایی هم که می‌توانند با این اطلاعات انجام دهند نیز بیشتر شده، و اشتهای ما نیز برای تهیه بیشتر اطلاعات به منظور تغذیه برای این کارکردگرایی، افزایش یافته است.»

همچنین، یک نفر از هشت نفر، به منظور اجتناب از خطر تمام شدن میزان داده‌ها، از طرح داده‌ی نامحدود در قرارداد با شرکت تأمین کننده اینترنت تلفنش استفاده می‌کند.

به طور متوسط​​، پاسخ دهندگان هرهفته با تلفن همراه خود حدود ​​۱۰ تماس تلفنی برقرار و هر روز ۱۷ پیام ارسال می‌کنند، در حالی که ۴۷ درصد گفتند که ترجیح می‌دهند به جای تلفن کردن، پیام ارسال کنند.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی