دونالد ترامپ مبارزه مک‌گرگور را از نزدیک تماشا می‌کند

این بوکسور آمریکایی ترامپ را رئیس‌جمهوری خارق‌العاده توصیف کرده بود

دونالد ترامپ پیش از ریاست‌جمهوری، مدت کوتاهی در حوزه ورزش بوکس فعال و میزبان مبارزه‌های زیادی بودـ Eva Marie Uzcategui/AFP

رئیس‌جمهوری سابق ایالات‌ متحده آمریکا در کنار جاستین بیبر، مگان فاکس و کورتنی کارداشیان شنبه هفته آینده در لاس‌‌وگاس، به تماشای مبارزه کانر مک‌گرگور، بوکسور آمریکایی، با داستین پوریر می‌نشیند.
مک‌گرگور یکی از طرفداران شناخته‌شده دونالد ترامپ است که پیش‌تر او را فوق‌العاده توصیف کرده بود.
به گزارش بیزینس اینسایدر، ترامپ با مسابقه‌های بوکس غریبه نیست و دوستی دیرینه با دینا وایت، مدیرعامل یواف‌سی، دارد که مبارزه‌های قهرمانی رزمی را در لاس‌وگاس تدارک می‌بیند.
دینا وایت در کارزارهای انتخاباتی دونالد ترامپ در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۱ در حمایت از او سخنرانی کرد و در اوایل سال جاری نیز گفت که ۲۰ سال است او را می‌شناسد. او همچنین در مورد از دست دادن طرفداران یو‌اف‌سی به‌دلیل نزدیکی و دوستی با ترامپ ابراز نگرانی کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مسابقه‌های یو‌اف‌سی یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی رزمی در آمریکا است که هر سال، با حضور جمعیت زیادی از تماشاگران برگزار می‌شود.
دینا وایت در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد جاستین بیبر، کورتنی کارداشیان، دیو چپل، کوین دورانت، اودل بکهام جونیور، مشین گان کلی، مگان فاکس، مل گیبسون و تراویس بارکر از دیگر افراد مشهوری‌اند که احتمال می‌رود برای تماشای این مبارزه حضور پیدا کنند.
دونالد ترامپ پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶، مدت کوتاهی در حوزه ورزش بوکس فعال بود و میزبان مبارزه‌های زیادی بود.
این نخستین بار نیست که ترامپ برای تماشای مسابقه بوکس می‌رود؛ او در سال ۲۰۱۹ نیز با دعوت رییس یو‌اف‌سی به تماشای یک مسابقه در نیویورک نشست. 

بیشتر از ورزش