صعود رویایی منچستریونایتد

تیم فوتبال مردان منچستریونایتد تحت مدیریت مربی جدید خود موفق شد طی سه ماه خود را از رده یازدهم لیگ برتر انگلستان به نامزد رده سومی لیگ برساند. همین سه ماه پیش بود که ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم منچستر پس از یک فصل بازی های مدافعانه و شکستهای پی در پی از این تیم اخراج شد. مدیران منچستر پس از آن اخراج، بازیکن سابق این تیم، اوله گانه سولسشر را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند. این مربی نروژی جان دوباره به این تیم بخشید و چهارشنبه با شکست ۳ بر ۱ تیم پاریس سن ژرمن به رتبه چهارم جدول رساند.

پس از این بازی دراماتیک و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سولسشر با رقم ۷.۵ میلیون پوند در سال به جمع ثابت تیم معروف به شیاطین سرخ پیوست. در جشن پایان این بازی، دو اسطوره تیم منچستریونایتد (سر الکس فرگوسن و اریک کانتونا) در رختکن قرمزپوشان حاضر شدند.
گل سوم منچستریونایتد ضربه پنالتی بود که زمان تلف شده بازی توپ به دستان مدافع تیم پاریس سن ژرمن برخورد کرد. پس از بررسی داور از سیستم ویدیویی (VAR) اعلام پنالتی کرد. بعضی ها معتقد به نبودن پنالتی بودند ولی دیوگو دالوت، مدافع منچستر در مصاحبه ای با بی این اسپورت گفت: «بله، من توپ را شوت کردم و توپ را کاملا زیر نظر داشتم و دیدم چه اتفاقی افتاد. کاملا مشخص بود که پنالتی شده است. این روزها قوانین فوتبال در حال تغییر است و برای همین باید منتظر VAR می‌ماندیم. به نظر من داور کارش را درست انجام داد و باید به او تبریک گفت. خوشبختانه ما پنالتی را گل کردیم و توانستیم صعود کنیم.»

بیشتر از ورزش