خروج امارات متحده عربی از لیست هشدار مالکیت معنوی آمریکا

خروج امارات از لیست هشدار مالکیت معنوی، باعث افزایش همکاری ایالات متحده با این کشور خواهد شد

امارات متحده عربی برای حمایت از حقوق مالکیت معنوی در سراسر فعالیت‌های مختلف تجاری و سرمایه‌گذاری انجام داده است - GIUSEPPE CACACE / AFP

امارات متحده عربی از تصمیم دفتر نمایندگی تجارت ایالات متحده (USTR) در مورد حذف این کشور از لیست هشدار مالکیت معنوی ایالات متحده (IPP) استقبال کرده است.

به گزارش گلف نیوز، یو.اس.تی.آر در گزارش ویژه شماره ۳۰۱ سال ۲۰۲۱ مجموعه‌ای از دستاوردهای اساسی را که امارات متحده عربی به دست آورده را منتشر کرده که منجر به خارج شدن از لیست هشدار شده است.

این گزارش بر اقدامات متعددی که امارات متحده عربی برای توسعه سیستم ملی و حمایت از حقوق مالکیت معنوی در سراسر فعالیت‌های مختلف تجاری و سرمایه‌گذاری انجام داده است، تأکید می‌کند.

شفافیت بیشتر از طریق انتشار رویه‌های اجرای IP توسط مقامات اجرایی، از جمله انتشار آمار اجرای سالانه IP توسط گمرک فدرال و همچنین تلاش‌های وزارت توسعه اقتصادی عجمان برای کاهش قابل توجه در دسترس بودن کالاهای تقلبی چینی در عجمان از جمله این موارد بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خروج امارات متحده عربی از لیست هشدار باعث می‌شود تا بخش‌هایی مانند وزارت امور خارجه و همکاری بین‌الملل امارات، وزارت بهداشت و پیشگیری، اداره گمرک فدرال، گمرک دبی، وزارت توسعه اقتصادی عجمان، سفارت آمریکا در ابوظبی، وزارت بازرگانی ایالات متحده و اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده، از جمله دیگر زیر بررسی مالکیت معنوی قرار نگیرند.

گزارش ویژه ۳۰۱ USTR  به بررسی عملکرد کشورهای خارجی، قوانین، سیاست‌ها و روش‌هایی است که از محافظت آثار مخترعان، سازندگان، برندها، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات می‌پردازد تا از حقوق مالکان معنوی محافظت کند.

یو.اس.تی.آر  USTR وضعیت بیش از ۱۰۰ شریک تجاری را بررسی کرده است و ۳۲ نفر را در فهرست هشدار قرار داده است.

بیشتر از جهان