ملکه زیبایی جهان: شوخی کردم، باور کنید شوهر ندارم

از مقررات مسابقه زیبایی است که شرکت‌کنندگان آن، ازدواج نکرده باشند

آندریا مِزا، ملکه زیبایی اهل مکزیک-Rodrigo Varela/Getty Images/AFP

مسئولان مسابقه انتخاب ملکه زیبایی جهان، این نظریه کاربران فضای مجازی را که آخرین برنده این مسابقه متاهل بوده است و باید کناره‌گیری کند، را رد کرده‌اند.

هواداران این مسابقه، در جست‌وجوی اطلاعات بیشتر در مورد برنده آن، آندریا مِزا، ملکه زیبایی مکزیک، تصاویر و صفحاتی در اینستاگرام یافته‌اند که خانم مزا را در لباس سفید عروسی کنار مردی در کت وشلوار تاکسیدو نشان می‌دهد. پایین این تصویر، تاریخ ۱۹/۰۹/۳به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد سالگرد یک رویداد است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این جزو مقررات این مسابقه زیبایی است که شرکت‌کنندگان آن ازدواج نکرده باشند.

کاربران در اظهارنظرهای خود حساب «ملکه زیبایی جهان» را هم تگ کرده و برخی دیگر از شکلک (ایموجی) صورت متعجب استفاده کرده‌اند؛ اما یکی از سخنگویان موسسه برگزارکننده مسابقات ملکه زیبایی جهان به ایندیپندنت گفته است: «او متاهل نیست. این عکسی تبلیغاتی برای یک دفتر گردشگری است.»

بنا بر اعلام تارنمای مسابقات ملکه زیبایی جهان، خانم مزا اهل شهر چی‌واوا و نماینده رسمی اداره گردشگری محلی است. او مدرک کارشناسی مهندسی نرم افزار دارد و فعال حقوق زنان است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Andrea Meza (@andreamezamx)

خانم مزا در گفت‌وگو با نشریه «اینسایدر» تایید کرده که ازدواج نکرده است.

او می‌افزاید: «درآن هنگام در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بودم. این عکس را محض تفریح به اشتراک گذاشتم. ما فکر کردیم با گذاشتن تاریخ زیر این تصویر، با دوستانمان شوخی کنیم.»

 تارنمای دی‌ان‌ای هم به نقل از فرد دیگر این تصویر، یک مدل مرد به نام خوُرخِه سِنز، می‌گوید که این ماجرا یک سوءتفاهم است و این، عکسی تبلیغاتی بوده که این دو به «شوخی» به اشتراک گذاشته بودند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ah Chihuahua (@ahchihuahua)

صفحه رسمی اینستاگرام اداره گردشگری چی‌واوا هم ضمن تایید روایت این دو نفر گفته است که این زوج متاهل نیستند و تنها در این عکس با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Andrea Meza (@andreamezamx)

 

© The Independent

بیشتر از زندگی