بازیگر غریزه اصلی: نمی‌توانم جلوی پخش صحنه‌های بی‌پرده جنسی فیلم را بگیرم

کارگردان فیلم: در مورد میزان برهنگی این صحنه او را گول نزدیم

شارون استون بازیگر فیلم غریزه اصلی- Mike Coppola/Getty Images/AFP

شارون استون ادعا کرده است که کارگردان، بخش فوق‌العاده شهوانی (XXX ) فیلم «غریزه اصلی» محصول سال ۱۹۹۲ را با وجود نارضایتی او، پخش کرده است.

این فیلم که برای صحنه‌های جنسی بی‌پرده‌اش، بسیار معروف شد، ماجرای کارآگاهی با بازی مایکل داگلاس است که درباره یک پرونده قتل  تحقیق می‌کند و مظنون اصلی پرونده با بازی استون، او را اغوا می‌کند. در یکی از معروفترین صحنه‌های فیلم، استون در اتاق بازجویی و در حضور تعدادی مرد، پا از روی پا برمی‌دارد و دوباره پا روی پا می‌اندازد.

استون تاکنون ادعا می‌کرد که قبل از پخش فیلم، به او اطمینان داده شده است که در این صحنه، لای پای عریان او نمایان نیست و او وقتی پس از تماشای پیش‌نمایش فیلم، متوجه شده که چنین نیست، به صورت پال وِرهووِن، کارگردان فیلم، «سیلی» زده است؛ اما وِرهووِن اصرار دارد شارون «دروغ می‌گوید» که در مورد میزان برهنگی این صحنه او را گول زده‌اند. او در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه‌ای با مجله آیکان گفت: «تمام بازیگران می‌دانند که وقتی از آن‌ها بخواهیم لباس زیر خود را در آورند و بعد جلوی دوربین بروند، قرار است چه تصویری از خود در فیلم ببینند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

استون در مصاحبه جدید خود در مورد سریال استرالیایی «رابطه‌ای عادی»، گفت: «تصمیم گرفته‌اند به مناسبت ۳۰ سالگی اکران فیلم، «به انتخاب کارگردان، برشی از صحنه‌های جنسی بی‌پرده فیلم را پخش کنند.»

وقتی ترِیسی گریمشا، مجری برنامه، از استون پرسید که آیا می‌تواند جلوی پخش این نسخه جدید را بگیرد یا نه، او در پاسخ داد: «انجمن صنفی بازیگران در این زمینه قوانین جدیدی تصویب کرده است اما از آنجا که این قوانین بعد از ساخت فیلم در دوران جوانی من تصویب شده‌ است، در مورد این فیلم صدق نمی‌کند.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا از بازی در این صحنه پشیمان است یا نه گفت: «پشیمانی مثل باد معده است؛ وقتی در رفت دیگر پس گرفتنی نیست. آن‌وقت بوی گندش پخش می‌شود و از بین می‌رود.»

مجله ایندیپندنت نظر نمایندگان وِرهووِن را در این مورد جویا شده است.

بنا به گزارش وَرایِتی، استودیوکانال قرار است نسخه تغییریافته این فیلم را در تاریخ ۱۴ ژوئن در بریتانیا اکران کند.

© The Independent

بیشتر از زندگی