ملیندا از دو سال پیش قصد جدایی از بیل گیتس داشت

دیدار بیل گیتس با یک محکوم جنسی، انگیزه همسرش به جدایی از او بود

یل و ملیندا گیتس روز ۳ مه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند قصد پایان دادن به ۲۷ سال زندگی مشترک خود دارند - SCOTT OLSON / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

طبق گزارش‌ها ملیندا گیتس، همسر سابق بیل گیتس از بنیانگذاران مایکروسافت، از سال ۲۰۱۹ ، یعنی زمانی که گزارش‌هایی از چند دیدار شوهرش با جفری اپستین (که به آزار جنسی متهم بود) منتشر شد، شروع به مشورت با وکلای طلاق کرده است.

وال استریت ژورنال در گزارشی با ذکر منبع، اعلام کرد یکی از دلایل جدایی این زوج مولتی‌ میلیونر و بشردوست، ارتباط آقای گیتس با اپستین است که در سال ۲۰۱۹ در زندان خودکشی کرد.

بیل و ملیندا گیتس روز ۳ مه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند قصد پایان دادن به ۲۷ سال زندگی مشترک خود دارند اما هیچ‌ یک از آنان تا کنون از علت اصلی این جدایی سخن نگفته‌ است.  

به گزارش وال استریت ژورنال، خانم گیتس گفته است که پیوندش با همسرش «برای همیشه قطع شده است» و از سال ۲۰۱۹ مشغول مذاکره با وکلایی از شرکت‌های مختلف و آماده کردن مقدمات این طلاق است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تماس‌های تلفنی او با وکلا تقریباً از همان زمانی شروع شد که نیویورک تایمز گزارشی از جزییات چندین دیدار شوهرش (که به زودی از او جدا می‌شود) با اپستین منتشر کرد. این دیدارها سه سال پس از سال ۲۰۰۸ رخ داده بود، یعنی زمانی که اپستین به رابطه جنسی با دختران زیر سن قانونی محکوم شده بود. به گزارش نیویورک تایمز، آقای گیتس از سال ۲۰۱۱ به بعد دست‌کم سه بار با اپستین در خانه مجللش در منهتن دیدار کرده بود.

به گزارش دیلی بیست، خانم گیتس در سال ۲۰۱۳ به همراه همسرش با اپستین ملاقاتی داشت و همان زمان به همسرش گفته بود نگران رابطه‌اش با آن مرد است.

خانم بریجیت آرنولد، سخنگوی آقای گیتس، در مصاحبه با نیویورک تایمز آن حرف را «قضاوتی اشتباه» خواند و گفت که آن دو نفر به قصد مذاکره برای کارهای بشردوستانه با هم دیدار کرده‌ بوده‌اند و آقای گیتس اساساً از آشنایی و دیدار با اپستین پشیمان است.

وال استریت ژورنال در تماس با سخنگوی آقای گیتس، در این مورد سؤال کرده است. خانم سخنگو گفته است آخرین حرف آقای گیتس همان بیانیه قبلی است و حرف دیگری ندارد.

بر اساس ادعای این گزارش، خانم و آقای گیتس در سال ۲۰۲۰ نیز درگیر مذاکره برای تقسیم ثروت عظیم‌شان بودند و وکلای دو طرف مشغول انجام فرایند طلاق از طریق یک میانجی بودند. 

طبق مندرجات این پرونده طلاق، این زوج توافق کرده‌اند که دارایی خود را که حدود ۱۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود، با هم نصف کنند. هفته پیش شرکت سرمایه‌گذاری آقای گیتس حدود دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار سهام شرکت‌های سهامی عام را به نام خانم گیتس کرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی