محسن رضایی بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد

این فرمانده پبشین سپاه در پیامی نوشت که می‌خواهد در برابر «سراب دروغین دیپلماسی» بایستد و آنچه «جریان نفوذ» خوانده را خنثی کند

رضایی پیشتر نیز در انتخابات ۱۳۸۴، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۲ از نامزدهای انتخابات بود- ATTA KENARE / AFP

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز جمعه اعلام کرد بار دیگر برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در ایران داوطلب می‌شود.

این نخستین بار نیست که فرمانده کل اسبق سپاه پاسداران نامزد انتخابات می‌شود و پیشتر نیز در انتخابات ۱۳۸۴، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۲ از نامزدهای انتخابات بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، او در فضای مجازی اعلام نامزدی کرده و گفته نه برای کسب رای، بلکه بر اساس وظیفه وارد صحنه انتخابات می‌شود.

بسیاری از نامزدها در گذشته گفته‌اند بر اساس وظیفه وارد رقابت‌های انتخاباتی می‌شود و بیشتر آنها برنامه روشن و عملی برای مشکلات کشور ارائه نداده‌اند.

با این حال، محسن رضایی در پیام خود نوشته است که می‌خواهد در برابر «سراب دروغین دیپلماسی» بایستد و آنچه «جریان نفوذ» خوانده را خنثی کند.

احتمالا اشاره او به اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در فایل صوتی است که اخیر منتشر شده و جنجال و واکنش‌های گسترده‌ای را به دنبال داشته است.

جریان نفوذ هم گفته‌های قبلی رهبر جمهوری اسلامی است درباره آنچه او «فتنه دشمنان» در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی می‌خواند.