حضور هری و مگان در «کنسرتی که جهان را متحد می‌کند»

این برنامه به میزبانی خانم گومز برگزار خواهد شد و جنیفر لوپز، ادی ودر، فو فایترز، و جی بالوین در آن اجراهایی خواهند داشت

دوک و دوشس ساسکس به عنوان اعضای هیئت مدیره این کارزار تلاش برای واکسیناسیون فعالیت خواهند کرد-TOLGA AKMEN / AFP

شاهزاده هری و مگان مارکل در کنسرتی برای جشن گرفتن واکسن کووید-۱۹، به سلنا گومز و جنیفر لوپز خواهند پیوست.

کنسرت «واکس‌لایو» (VaxLive#)، روز ۹ مه برگزار خواهد شد و در ویدیوی تبلیغی معرفی این برنامه ویژه، از آن به عنوان «کنسرتی که جهان را متحد می‌کند»، یاد شده است.

در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت این کنسرت قرار داده شده، آمده است: «ما از تمام رهبران جهان می‌خواهیم تلاش‌های خود برای واکسیناسیون را تقویت کنند تا واکسن برای همه قابل دسترسی باشد و این همه‌گیری، در همه جا و برای همه، پایان یابد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دوک و دوشس ساسکس به عنوان اعضای هیئت مدیره این کارزار فعالیت خواهند کرد.

آن‌ها در این سمتی که به عهده گرفته‌اند، بخش خصوصی را تشویق می‌کنند تا با اهدای کمک‌های مالی، به طرح جهانی دستیابی به واکسن‌های کووید-۱۹ (کواکس)، بپیوندند؛ طرحی که برای اطمینان خاطر از دسترسی منصفانه و برابر به واکسن کلید خورده است.

شاهزاده هری و مگان در بیانیه‌ای اعلام کردند: «در سال گذشته، جهان ما با درد، از دست دادن و سختی، دست‌وپنجه نرم کرد اما اکنون، نیاز داریم تا کنار همدیگر بهبود یابیم و التیام پیدا کنیم.»

آن‌ها افزودند: «هیچ کس را نباید رها کنیم. اگر هر کس در هر جا، به واکسن دسترسی برابر داشته باشد، همه ما سود خواهیم برد و همه ایمن‌تر خواهیم ماند. باید در پی توزیع منصفانه واکسن باشیم و با این کار، ایمان همیشگی به انسانیت را دوباره زنده کنیم. این ماموریت نمی‌توانست از این مهمتر و حیاتی‌تر باشد.»

این برنامه به میزبانی خانم گومز برگزار خواهد شد و جنیفر لوپز، ادی ودر، فو فایترز، و جی بالوین در آن اجراهایی خواهند داشت. «هر» (H.E.R.) که به تازگی برنده جایزه اسکار شده هم قرار است در این مراسم اجرا داشته باشد.

ستاره‌هایی نظیر بن افلک، کریسی تیگن، دیوید لترمن، جیمی کیمل، نومزامو امباتا، اولیویا مون، گایل کینگ و شان پن هم در این مراسم حضور خواهند داشت. 

© The Independent

بیشتر از زندگی