کتاب زندگی‌نامه مگان و هری با فصل‌های جدید مجددا منتشر می‌شود

احتمال می‌رود بخش‌هایی از زندگی جدیدشان در کالیفرنیا به کتاب اضافه شود

مگان مارکل و شاهزاده هری- FADEL SENNA / AFP

نسخه جدید زندگی‌نامه سلطنتی که ماجرا‌های شاهزاده هری و مگان مارکل را فاش می‌کند، قرار است تابستان امسال منتشر شود.

گفته شده است که کتاب «یافتن آزادی: هری و مگان و تشکیل یک خانواده سلطنتی» (Finding Freedom: Harry and Meghan and the Making of a Royal Family) در تاریخ ۵ اوت با محتوای اضافی، از جمله جزئیات تلخ سالی که گذشت، منتشر خواهد شد.

این کتاب نوشته‌ کارولین دوراند و امید اسکوبی، در ماه اوت ۲۰۲۰ منتشر شد و از زمان اولین ملاقات این زوج در سال ۲۰۱۶ تا کناره‌گیری‌شان از زندگی سلطنتی و نقل مکان به ایالات متحده را پوشش داد.

از آن زمان، دوک و دوشس ساسکس سال پر فراز و نشیبی پشت سر گذاشته‌اند. از جمله خبر‌های مربوط به آن‌ها می‌توان به سقط جنین مگان در تابستان گذشته، مصاحبه جنجالی این زوج با اپرا وینفری، ادعاهایی مبنی بر زورگویی مگان به کارکنان کاخ سلطنتی و رد آن ادعا‌ها از طرف مگان، اعلام بارداری اولین فرزند دخترشان، و مرگ شاهزاده فیلیپ اشاره کرد.

احتمال می‌رود که جزئیات قرارداد‌های هری و مگان با شبکه‌های «نت‌فلیکس» و «اسپاتیفای» و نیز زندگی جدیدشان در کالیفرنیا هم به کتاب اضافه شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 یکی از درباریان ارشد به روزنامه «ساندی تایمز» گفت: «مصاحبه اپرا برای خانواده سلطنتی مانند بمب بود و بسیاری از آن‌ها هنوز در شوک هستند. این کتاب اوضاع را بدتر خواهد کرد.» 

گفت‌وگوها در کاخ در مورد احتمال و «میزان تیرگی» پوست آرچی، اختلاف بین شاهزاده هری و شاهزاده ویلیام، اظهارات هری در مورد این‌که پدرش، شاهزاده چارلز، او را «واقعا ناامید کرده»، و مبارزه مگان با افکار خودکشی در طول مدت کوتاهی که در کاخ سلطنتی زندگی کرد، جزو موضوعاتی بودند که در مصاحبه جنجالی این زوج با اپرا مطرح شدند و مردم سراسر جهان را حیرت‌زده کردند. 

با آن که نویسندگان کتاب ادعا کرده‌اند که «دسترسی منحصر به‌فردی» به نزدیکان این زوج داشته‌اند، اما زوج ساسکس هر گونه ارتباط در این مورد را انکار کرده‌اند.

این خبر در حالی منتشر شده است که بر اساس گزارش‌ها، شاهزاده چارلز و پسرش شاهزاده ویلیام در چشم‌انداز آینده سلطنت پس از مرگ شاهزاده فیلیپ، «بیش از هر زمان دیگر» متحد هستند.

کتی نیچول در برنامه «دِ رویال بیت» (The Royal Beat) در «ترو رویالتی تی‌وی» (True Royalty TV) توضیح داد که مرگ دوک ادینبرا «پایان یک دوره» را رقم زد و «ناگزیر سر صحبت را در مورد آینده پادشاهی و جانشینی باز کرد.»

او به کیت تورنتون، میزبان برنامه، گفت: «به گفته منابع موثق من، مفهوم «پادشاهی» است که آن‌ها را در پی ماجرای اندرو و «مگزیت» دوباره به هم پیوند داده است و  بیش از هر زمان قوی و متمرکز هستند.»

© The Independent

بیشتر از زندگی