دستگیری مرد ژاپنی به دلیل رابطه هم‌زمان با بیش از ۳۵ زن

این مرد به زنان گفته به دنبال رابطه جدی و ازدواج است و تاریخ‌های مختلفی را به عنوان روز تولد خود اعلام کرده است

عکس های منتشر شده در ژاپن دیدارهای تاکاشی میاگاوا با چندین زن مختلف را نشان می دهد - (MBS News)

مردی ژاپنی به رابطه هم‌زمان با ۳۵ زن و گرفتن کادوهایی به ارزش صدها پوند متهم شده است.

تاکاشی میاگاوا ۳۹ ساله متهم است که به این زنان گفته به دنبال رابطه جدی و ازدواج است و تاریخ‌های مختلفی را به عنوان روز تولد خود اعلام کرده است. گویا این مرد در مجموع ۱۰۰ هزار ین ژاپن (۶۶۸ پوند) کارت هدیه و کادو، از جمله یک دست لباس رسمی به ارزش ۲۰۰ پوند دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ام.بی.اس، زنان فریب‌خورده سرانجام در ماه فوریه متوجه کلاهبرداری وی شدند و دسته‌جمعی به پلیس شکایت کردند. او در حال حاضر به اتهام کلاهبرداری دستگیر شده است.

میاگاوا متهم است که به زن ۴۷ ساله‌ای گفته است که روز تولدش ۲۲ فوریه است، به زن ۴۰ ساله دیگری گفته در ژوییه به دنیا آمده و به زن ۳۵ ساله‌ای هم گفته که تولدش در ماه آوریل است، در حالی که گویا در ۱۳ نوامبر به دنیا آمده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش سایت‌های خبری محلی، او زمانی که در یک شرکت بازاریابی و فروش سردوش‌های آب هیدروژنه و محصولات مربوطه دیگر کار می‌کرد به سراغ این زنان می‌رفت.

یکی از این زنان در مصاحبه با خبرگزاری ام.بی.اس گفت این مرد او را در قرار دوم بوسید و افزود: به او گفتم از این کار خوشم نمی‌آید مگر با کسی که بخواهد با من ازدواج کند و همسر آینده من باشد. او هم جواب داد دنبال رابطه جدی هستم و می‌خواهم بقیه زندگی‌ام را با تو باشم.

این شبکه عکس‌های دیدار میاگاوا با چند زن مختلف در رستوران‌ها و یک پارک را منتشر کرده است.

در یکی از عکس‌ها دو کیک کوچک به چشم می‌خورند که روی‌شان نوشته: « تولدت مبارک».

© The Independent

بیشتر از جهان