تيم كشتی فرنگى ايران در آسیا به پیروزی رسید

تیم کشتی فرنگی ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز و کسب ۱۹۴ امتیاز قهرمان آسیا شد

فرنگی‌کاران ایرانی در روز نخست سه طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردند و در روز دوم فقط یک مدال طلا گرفتند-عکس از ایسنا

فرنگی‌کاران ایرانی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا پیروز شدند. در سی و یکمین دوره از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در روزهای ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد، ایران با کسب مدال در ۹ وزن مختلف با  ۴ مدال طلا، بار دیگر قهرمانی در قاره کهن آسیا را جشن گرفت. 

این دوره از رقابت‌ها از دید کارشناسان و مفسران ورزشی در داخل ایران به دلیل برگزاری مسابقات گزینشی المپیک در روزهای پیشین، کیفیت سال‌های قبل را نداشته است. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فرنگی‌کاران ایرانی در روز نخست سه طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردند و در روز دوم فقط یک مدال طلا گرفتند. مهدی ابراهیمی در وزن ۸۲  کیلوگرم نیز تنها حذف‌شده ایران در این مسابقات بود.  

در پایان این دوره از مسابقات، تیم ایران باکسب  ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز و کسب ۱۹۴ امتیاز، قهرمان این دوره شد و و تیم‌های قزاقستان و قرقیزستان نیز پس از تیم ایران، به ترتیب با ۱۵۶ و ۱۵۳ امتیاز، دوم و سوم شدند. 

تیم ایران با پژمان پشتام، ناصر علیزاده، مهدی بالی و علی‌اکبر یوسفی، در وزن‌های ۷۷، ۸۷ ، ۹۷ و۱۳۰ کیلوگرم، به مدال طلا دست یافت. مهدی محسن‌نژاد و میثم دلخانی نیز در وزن‌های ۶۰ و ۶۳ کیلوگرم به مدال نقره، و پویا دادمرز، حسین اسدی، و امین کاویانی‌نژاد در وزن‌های ۵۵، ۶۷ و ۷۲ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

بیشتر از ورزش