موساد: ایران قصد فریب تجار اسرائیلی‌ را از طریق شبکه‌های اجتماعی دارد

«ماموران اطلاعاتی جمهوری اسلامی با استفاده از تصاویر زنان زیبا قصد دارند با اسرائیلی‌ها، جلسات تجاری یا عاشقانه تنظیم کنند»

موساد می‌گوید ایران قصد دارد از طریق شبکه‌های اجتماعی، به اسرائیلی‌های خارج از این کشور آسیب بزند- Lionel BONAVENTURE / AFP

سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل می‌گویند جمهوری اسلامی ایران قصد دارد از طریق شبکه‌های اجتماعی، به اسرائیلی‌های خارج از این کشور آسیب بزند.

جروزالم پست روز دوشنبه به نقل ازموساد، سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل و شین بت، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی آن کشور، این موضوع را اعلام کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا بر این گزارش، ایران قصد دارد از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، اسرائیلی‌های خارج از آن کشور، از جمله تاجران را فریب بدهد، به آنها آسیب وارد کند، یا آنها را برباید.

جروزالم پست نوشته است که نهادهای اطلاعاتی ایران تلاش دارند این کار را از طریق حساب‌های کاربری غیرواقعی در شبکه‌هایی مانند اینستاگرام انجام دهند.

این گزارش می‌گوید ماموران اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تصاویر زنان زیبا قصد دارند با اسرائیلی‌ها، جلسات تجاری یا عاشقانه تنظیم کنند، و می‌افزاید که سرویس‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز از این روش‌ها علیه مخالفان جمهوری اسلامی مستقر در اروپا استفاده کرده‌اند.