یووه و میلان راه قهرمانی را برای اینتر گشودند

این نتایج ضعیف در این هفته‌های اخیر نه تنها یووه را از صدر جدول دورتر کرده است، بلکه به نظر می‌رسد که روزهای پایانی حضور پیرلو روی نیمکت یووه را نیز نزدیک می‌کند

رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس - Marco BERTORELLO / AFP

هفته بیست ونهم مسابقات سری آ ایتالیا تماماً در یک روز برگزار شد و تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی برابر حریفان خود متوقف شدند. در حساس‌ترین دیدار، می‌توان گفت دو تیم همشهری، یووه و تورینو، در دربی آن شهر به مصاف یکدیگر رفتند و در حالی که شاگردان آندره پیرلو برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داشتند، با خوش‌شانسی و گلی که رونالدو در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند، آن بازی را با شکست از سر گذراندند و تلاش‌شان، با نتیجه دو بر دو خاتمه یافت. 

این نتایج ضعیف در این هفته‌های اخیر نه تنها یووه را از صدر جدول دورتر کرده است، بلکه به نظر می‌رسد که روزهای پایانی حضور پیرلو روی نیمکت یووه را نیز نزدیک می‌کند. حتی رونالدو هم نتوانست با گل‌زنی در این رقابت، پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. این تساوی باعث شد تا یووه عملاً شانس قهرمانی را از دست رفته ببیند و حالا حتی خطر از دست دادن کسب سهمیه برای رقابت‌های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را نیز احساس می‌کند، که می‌تواند بهانه بسیار خوبی در اختیار رونالدو برای ترک یووه در تابستان بگذارد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یووه در حال حاضر در رده چهارم جدول و بعد از آتالانتا قرار دارد و تیم ناپولی نیز که با یووه هم‌امتیاز است، به دلیل گل‌های کمتر در رده پنجم قرار دارد. پیرلو نیز در انتهای دیدار همانند رقابت‌های قبلی به تمرکز نداشتن برخی ازبازیکنان در لحظاتی از بازی اشاره داشت و معتقد بود که بازیکنان نباید حتی لحظه‌ای تمرکز خود را در زمین از دست بدهند، چون همین امر سبب می‌شود «تا داشته‌هاتان را از دست بدهید.»  

دیگر تعقیب‌کننده اینتر در صدر جدول، تیم میلان بود که آن هم مانند یووه سه امتیاز شیرین را با تک امتیاز و تساوی عوض کرد و نتوانست مقابل سمپدوریا به پیروزی برسد. 

تیم میلان برای پیروزی در این دیدار فرصت بسیار خوبی را از دست داد، چراکه تیم مهمان در پی اخراج یکی از بازیکنانش، از دقیقه ۶۰ ده نفره به بازی ادامه می‌داد و آن وضعیت فرصت خوبی به میلان می‌داد تا بتواند پیروز این مسابقه باشد.

تساوی دو تیم تعقیب‌کننده اینتر در صدر جدول، خبر خوبی برای کونته بود، چرا که توانست با تک گلی که لوکاکو برای آن به ثمر رساند، بولونیا را شکست دهد و سه امتیاز مهم در این مسابقه را کسب کند و حالا با تیم دوم جدول، یعنی میلان، اختلاف امتیاز خود را به ۸ رسانده است. 

با توجه به روند بازی‌های اینتر در این روزها، بعید به نظر می‌رسد که این امتیازات را از دست بدهد و راه برای قهرمانی این تیم هموار شده است.

بیشتر از ورزش