دفاع «پینک» از «جسیکا سیمسون» در برابر انتقادها به رنگ‌کردن موی دخترش

«کسانی که کارهای پدرومادرها را کنترل می‌کنند، آدم‌های تنها و افسرده‌ای هستند»

MATT WINKELMEYER / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

«پینک» به دفاع از جسیکا سیمسون، که در شبکه‌های اجتماعی به خاطر رنگ کردن موی دختر هفت ساله‌اش به‌اصطلاح «خجالت داده شده»، برخاسته است. روز سه شنبه، سیمسون در اینستاگرام عکسی از دخترش «مَکس‌وِل» پست کرد که نشان می‌داد سر موهایش را صورتی و بنفش کرده است.

اما این عکس، با انتقاد هزاران نفر، نتیجه منفی به بار آورد.

یک کاربر نوشت:«به این بچگی، خجالت‌آور است». و دیگری گفت :«بسیار جای تاسف است که ببینیم بچه‌ای به این کوچکی موهایش را رنگ کرده. او با موهای طلایی طبیعی‌اش خیلی خوشگل‌تر بود. او باید در همه حال یک بچه باشد. دوران کودکی بسیار کوتاه است».

روز پنجشنبه، پینک، که این اظهارنظرهای بی‌رحمانه نسبت به سیمسون دیده بود، در اینستاگرام خود عکسی را آپ‌لود کرد که نشان می‌داد او هم اخیرا موهای دختر جوانش را رنگ کرده است.

 یک عکس مشترک، خواننده ترانه «کی می‌داند» را نشان می‌دهد که در حال رنگ کردن موی دختر هشت‌ساله‌اش، «ویلو» به رنگ آبی پررنگ است. 

پینک در زیرنویس اینستاگرامش در دفاع از سیمسون نوشته است:«شنیده‌ام مردم جسیکا سیمسون را به خاطر آن که اجازه داده دختر هفت‌ساله‌اش موهایش را رنگ کند، مذمت کرده‌اند. پس فکر کردیم ما هم کاری که دیروز کردیم، به اشتراک بگذاریم».

این خواننده برای روشن‌تر شدن پیامش به کسانی که در اینترنت زخم زبان می‌زنند، چند هشتگ هم به آن اضافه کرده است، از جمله «مراقب بچه‌های خودتان باشید» و «کسانی که کارهای پدرومادرها را کنترل می‌کنند، آدم‌های تنها و افسرده‌ای هستند».

پست پینک، تاکنون بیش از ششصد و بیست هزار بار لایک شده است، اما به نظر می‌رسد که قابلیت اظهارنظر در مورد عکس را مسدود کرده است.

پست اخیر این خواننده، بعد از نشر عکسی در اینستاگرام از کودکانش است که به خاطر دویدن در محل یادبود هالوکاست در برلین، مورد انتقاد قرار گرفت.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inspired by The Descendants #901girl #MAXIDREW

A post shared by Jessica Simpson (@jessicasimpson) on

در زیرنویس آن عکس، پینک در دفاع از تصمیم خود به هوادارانش نوشت که خانواده او ریشه‌های یهودی دارند. 

او نوشت:«این کودکان مثل من و تمام خانواده مادرم، در اصل یهودی هستند.»

«کسی که این بنا را ساخت، معتقد بود که کودک، کودک است، و برای من، این تجلیل زندگی پس از مرگ است. لطفا نفرت و قضاوتتان را برای خودتان نگهدارید.»

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی