اسکارلت جوهانسون: حرفه‌ام را روی جنجال بنا کرده‌ام

اسکارلت جوهانسون در طول سال‌ها، در چند پروژه به دلیل نقش‌هایی که بازی کرده با حملات انتقاد آمیز رو‌به‌رو بوده است

اسکارلت جوهانسون، بازیگر آمریکایی - Tolga AKMEN / AFP

اسکارلت جوهانسون با نگاه به تاریخچه موارد جنجال برانگیز حرفه‌اش اذعان کرده که همواره به آنها واکنش درست نشان نداده است. 

این بازیگر آمریکایی در طول سال‌ها به دلیل نقش‌هایش در چند پروژه با حملات انتقاد آمیز رو‌به‌رو بوده است - از جمله آنها اتهام سرپوش گذاشتن و پنهان‌کاری در انتخابش برای شرکت در اقتباس مانگا موسوم به «شبه درون پوسته» و ایفای نقش یک تراجنسیتی در فیلم «راب اند تاگ» است.

جوهانسون در گفتگو با شریه «جنتل‌وومن» در اشاره به جنجال‌های مکرر در حرفه‌اش گفت:«من حرفه‌ام را روی اینها بنا کرده‌ام. من نظرات خودم را پیرامون مسائل دارم چون این نوع آدم هستم.»

اما جوهانسون همچنین اذعان داشت که همواره در مقابل انتقاد واکنش درست نشان نداده است. او گفت:«منظورم این است که برای هیچ‌کس آسان نیست که به اشتباهاتش اعتراف کند و اینکه اعترافات علنی می‌تواند خجالت‌آور باشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته او،«داشتن این تجربه که: آنجا از حدم فراتر رفتم، یاهمه چیز را در نظر نگرفته بودم، یا بی توجهی کردم. من هم آدمم...می‌توانم واکنش تند نشان بدهم. می‌توانم بی‌صبر باشم. اینها با آگاهی از خود همگنی ندارد.»

هرچند جوهانسون می‌گوید یاد گرفته «جایی که نباید، حرف نزند» اما تصور نمی‌کند بازیگران سینما باید برای ادامه حرفه‌شان دست به کارهای اجتماعی بزنند.

او گفت:«هرچه نظرات سیاسی من و این چیزها باشد، بیشترین حس موفقیت من هنگامی است که مردم در سینما یا خانه در داستان فیلم یا بازی بازیگر غرق می‌شوند و بخش‌هایی از خود را در آن می بینند ... واکنشی احساسی – خوب، بد، ناراحت کننده، تایید کننده، و از این قبیل به آن نشان می دهند. کار من این است. دیگر چیزها حرفه من نیست.»

جوهانسون را در آینده در نقش «بیوه سیاه» ماروِل خواهیم دید که بارها به‌خاطر همه‌گیری کرونا به عهده تعویق افتاده است.

© The Independent

بیشتر از فیلم