روزهای دشواری برای رئال مادرید و زیدان در راه است

تیم فوتبال رئال مادرید در تاریخ ۱۷ فروردین ماه باید در مقابل لیورپول قرار گیرد

کریم بنزما مهاجم فرانسوی و گلزن تیم فوتبال رئال مادرید - MIGUEL RIOPA / AFP

تیم فوتبال رئال مادرید در جریان مسابقات هفته بیست وهشتم مسابقات لالیگای اسپانیا موفق شد در خارج از خانه، تیم فوتبال سلتاویگو را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد و موقتاً در رده دوم جدول قرار بگیرد. 

این فصل از رقابت‌های باشگاهی در اسپانیا برای زیدان وشاگردانش زیاد موفقیت‌آمیز نبوده است  و اگر چه هواداران این تیم هنوز شانسی برای قهرمانی آن در این مسابقات قایل هستند، اما از عملکرد آن در مسابقات رضایت چندانی ندارند و گمان می‌رود که موفقیت در مسابقات اروپایی می‌تواند تا حدودی ناکامی‌های آن در لیگ را جبران کند.

زیدان و تیمش که در این هفته‌ها نتایج قابل قبولی کسب کرده‌اند، پس از شکست آتالانتا در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، موفق شدند به جمع هشت تیم پایانی این مسابقات نیز صعود کنند و در این مرحله می‌بایست مقابل تیم فوتبال لیورپول و یورگن کلوپ قرار گیرند. اما بازی‌های فشرده تیم در هفته‌های آینده، کار را برای آنان دشوار خواهد کرد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم فوتبال رئال مادرید در تاریخ ۱۷ فروردین ماه باید در مقابل لیورپول قرار گیرد و بلافاصله پس از چهار روز باید دیدار حساس ال کلاسیکو مقابل بارسلونا را در پایتخت انجام دهد و با فاصله دوباره چهار روزه، دیدار برگشت‌ مقابل لیورپول انجام خواهد شد که هر یک از این مسابقات حکم فینال را برای زیدان و تیم رئال خواهد داشت. شکست در هر یک از این مسابقات می‌تواند در حکم وداع آن با جام در سال جاری باشد، چرا که از مسابقات کوپا دل ری نیز حذف شده است و این سه مسابقه تنها شانس آن برای دست یافتن به دست‌کم یک جام خواهد بود. 

تیم فوتبال رئال در مسابقه مقابل سلتا در حالی بازی را آغاز کرد که راموس را در ترکیب اولیه خود نداشت، زیرا زیدان او را به دلیل دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا برای مسابقات ملی، ترجیحاً روی نیمکت قرارداده بود. اما این روزها رئال پیروزی‌های خود را مدیون گلزنی‌های کریم بنزما و پاس‌های گل تونی کروس است. بنزما که در مقابل آتالانتا نیز موفق به گل‌زنی شده بود، در این دیدار نیز کامیاب‌‌ترین بازیکن رئال بود و موفق شد دو گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند و دبل کند. او همچنین موفق شد پایه‌ریز گل سوم برای کهکشانی‌ها باشد و پاس او به آسنسیو منجر به گل سوم رئال در آن دیدار شد. اما از عملکرد خوب تونی کروس، هافبک آلمانی تیم نیز نمی‌توان غافل شد، چرا که هر دو گل بنزما در این دیدار حساس روی خلاقیت و پاس‌های او به ثمر رسید. 

زیدان در پایان بازی در جمع خبرنگاران ظاهر شد و گفت: «می‌دانیم که شرایط برای ما بسیار سخت است، اما با تمام توان ادامه خواهیم داد. بازی‌های بسیار مهمی پیش رو داریم، بازیکنان بسیارخوب کار می‌کنند، و ما باید از این موضوع نهایت استفاده را ببریم. نگرانی من از حضور مودریچ، تونی کروس، و راموس است که به تیم‌های ملی کشورشان اضافه می‌شوند و مصدومیت احتمالی آن‌ها می‌تواند کار را برای ما دشوار کند، اما جز پذیرش این احتمال کار دیگری از دست ما بر نمی‌آید. تنها نکته این است که باید همین گونه رو به جلو حرکت کنیم، چرا که اخیراً نتایج قابل قبولی به‌دست آورده‌ایم.» 

تیم فوتبال رئال مادرید هم‌اکنون با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. 

بیشتر از ورزش