فیت‌بیت مچ دوست‌پسر خیانت‌کار را گرفت

فناوری‌های پوشیدنی روزبه‌روز بیشتر در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند

ردیاب تناسب اندام  فیت‌بیت رازهای شخصی را برملا کرد - Justin Sullivan/Getty Images/AFP

زنی می‌گوید وقتی دوست‌پسرش به او خیانت کرد، فیت‌بیت، ساعت دیجیتال اندرویدی برای بررسی فعالیت‌های بدن او، دستش را رو کرد.

نادیا اسکس، که در یک برنامه تلویزیونی در بریتانیا با نام «سلبریتی‌ها به قرار عاشقانه می‌روند»، نقش مجری دوست‌یابی را بر عهده دارد، ماجرای خود را در ویدیویی در «تیک‌تاک» روایت کرده که به سرعت فراگیر شده است. این ویدیو، در پاسخ به پست کاربری دیگر در تیک‌تاک منتشر شد که از تمام کاربران می‌خواست «آن لحظه‌ای که فهمیدند رابطه آن‌ها به پایان رسیده است» را با دیگران به اشتراک گذارند.

خانم اسکس با این عبارت شروع کرد: «وای عزیزم! داستانی منحصر به فرد برایت دارم.»

او گفت: «وقتی یک شب دوست پسر سابقم از بیرون به خانه آمد، من صبح از خواب بیدار شدم و با خودم فکر کردم: «بگذار صبحانه‌ای برایش درست کنم.» اما از فیت‌بیت خودم که با فیت‌بیت او هماهنگ بود، نوتیفیکیشنی گرفتم مبنی بر این که او بین ساعات دو تا سه صبح، ۵۰۰ کالری سوزانده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم اسکس در این لحظه، سکوتی معنادار و طولانی کرد. او نتیجه گرفت: «به همین خاطر صبحانه را جایی دور ریختم که دستش هم به آن نرسد، عزیزم!»

این ویدیو در تیک‌تاک تاکنون بیش از ۴۸ هزار بار دیده شده و حدود ۵۰۰ کامنت داشته است.

یکی از کاربران حامی این خانم نوشت: «خب حداقل مچش را گرفتی. چه کسی می‌داند اگر تو این ماجرا را نفهمیده بودی، این خیانت چقدر ادامه پیدا می‌کرد.»

شخص دیگری هم نوشت که این داستان مایه الهام او شده تا ردیاب تناسب اندامی برای خود بخرد که رازها را فاش می‌کند. او نوشت: «من همواره برای خرید فیت‌بیت نظری ضد و نقیض داشتم اما اکنون نتیجه گرفتم که بلافاصله بروم و یکی برای خود دست و پا کنم.»

یک کاربر دیگر اما نسبت به سایر توجیهات برای سوزاندن این مقدار کالری در آخر شب، دید بازتری داشت. او نوشت: «می‌خواستم بگویم که شاید او در یک دیسکو مشغول رقص بوده است ولی اگر تو می‌دانی او دقیقا چه کرده که ...»

خانم اسکس پاسخ داد: «او هم آرزو می‌کرد ای کاش آن کار را انجام داده بود.»

این کاربر محبوب تیک‌تاک که خود را «استاد روابط عاشقانه» و «مربی عشق» لقب داده، در فصل‌های اول تا پنجم برنامه «سلبریتی‌ها به قرار عاشقانه می‌روند» حاضر شده است. او در تیک‌تاک نزدیک به ۳۷ هزار نفر فالوئر دارد.

© The Independent

بیشتر از زندگی