«هزاران موشک بر سر اسرائیل خواهد ریخت»

ژنرال اوری گوردین:‌««دشمنان ما بدانند که در صورت نیاز، عملیات نظامی قدرتمندی را فعال خواهیم کرد که هرگز قبلا دیده نشده است.»

«دشمن می داند که نمی تواند در میدان نبرد ما را شکست بدهد» - HAZEM BADER / AFP

فرمانده دفاع داخلی ارتش اسرائیل، ژنرال اوری گوردین، روز دوشنبه هشدار داد که اسرائیل در جنگ احتمالی آینده با حزب‌الله لبنان، روزانه در معرض دو هزار راکت و موشک خواهد بود.

به گزارش جروزلم‌پست، ژنرال گوردین که در کنفرانس «بشوا» در اورشلیم سخن می‌گفت، افزود شلیک روزانه دو هزار راکت و موشک، چالشی برای قابلیت‌های ارتش و دفاع غیرنظامی اسرائیل خواهد بود.

گوردین گفت:‌ «دشمنان ما در جبهه‌های مختلف باید بدانند که در صورت نیاز، عملیات نظامی قدرتمندی را فعال خواهیم کرد که هرگز در گذشته دیده نشده است.»

او افزود که دشمنان اسرائیل باید بدانند که جبهه داخلی این کشور مقاوم است و در گذشته نیز خود را ثابت کرده است.

این ژنرال ارتش اسرائیل گفت: «آنان می‌دانند که نمی‌توانند ما را در میدان نبرد شکست دهند، پس سعی می‌کنند جنگ را به جبهه دوم بکشانند، یعنی خانه‌ها و شهرهای ما.»

اسرائيل می‌گوید که حزب‌الله دارای زرادخانه‌های با حدود ۱۵۰ هزار راکت و موشک است که برخی قابلیت حمله به هر نقطه‌ای در اسرائیل را دارند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

صبح امروز در مراسمی که حسین سلامی، فرمانده سپاه و علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در آن شرکت داشتند تعدادی موشک و تجهیزات نظامی در مکانی نامعلوم به نمایش گذاشته شد.

سپاه در بیانیه خود گفته است که این پنجمین مرحله از نمایش تجهیزات نظامی نیروی دریایی‌اش است.

در این برنامه موشک‌های کروز زمین‌به دریا، لانچرهای موشک و تجهیزات جنگ الکترونیک نمایش داده شد. حسین سلامی در این برنامه گفت که نمایش شهر موشکی نشانه این است که «ملت ایران» بر تحریم‌ها فائق شده است.