رونالدو در زمین پاسخ منتقدین را می‌دهد

رونالدو با زدن سه گل توانست مجموع گل‌های خود را به عدد ۷۷۰ برساند و از رکورد پله با ۷۶۷ گل عبور کند

کریستیانو رونالدو مهاجم تیم فوتبال یوونتوس - Alberto PIZZOLI / AFP

هفته بیست وهفتم مسابقات سری آ ایتالیا برگزار شد و یوونتوس رده‌سومی، که شکستی تلخ مقابل پورتو و حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را در هفته گذشته تجربه کرده بود، به مصاف تیم فوتبال کالیاری رفت.

آن‌ها در این دیدار باز هم تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشتند و تنها هدف آن‌ها در این مسابقه باز نماندن از کورس قهرمانی بود. بعد از باخت مقابل پورتو و انتقادهای زیاد از نحوه کار پیرلو در یووه و مهم‌ترین آن بازی ضعیف رونالدو در دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم، فشارها روی تیم بسیار زیاد شد و تا جایی پیش رفت که شایعه جدایی هردو از یووه به گوش رسید.

تیم یووه در این مسابقه کار را بسیار خوب آغاز کرد و بازیکنان این تیم از همان ابتدا نشان دادند که چقدر برای پیروزی و جبران نتایج قبلی در این رقابت انگیزه دارند و شکست مقابل پورتو را فراموش کرده‌اند. آن‌ها خیلی زود و در دقیقه ده توسط رونالدو به گل رسیدند و او موفق شد با یک ضربه سر تماشایی دروازه تیم مهمان را باز کند. برتری بیانکونری ادامه داشت و در دقیقه ۲۵ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که رونالدو گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. اما این پایان کار یووه و رونالدو نبود و او موفق شد در دقیقه ۳۲ هت تریک کند و گل سوم یوونتوس را به ثمر برساند و در همان نیمه نخست کار کالیاری را یک‌سره کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در نیمه دوم کار متعادل پیش رفت و یووه که خیالش از برد راحت بود تمایل چندانی به حمله و زدن گل‌های بیشتر نداشت و همین موضوع سبب شد تا کالیاری در دقیقه ۶۱ یکی از گل‌های خورده را جبران کند. آن‌ها در ادامه نیز به تلاش خود ادامه دادند اما درنهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود یوونتوس به پایان رسید.

به نظرمی‌رسد سه گل رونالدو در این بازی توانست جواب محکمی به منتقدان وی بدهد. او با زدن این سه گل توانست مجموع گل‌های خود را به عدد ۷۷۰ برساند و از رکورد پله با ۷۶۷ گل عبور کند. او معتقد است که هنوز راه زیادی را پیش رو دارد و این پایان آرزوهای او نیست.

پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس نیز در پایان بازی اظهار داشت که رونالدو در زمین فوتبال جواب همه چیز را می‌دهد: «او از شکست مقابل پورتو بسیار عصبی بود و این موضوع باعث شد تا چنین عملکردی را از وی در زمین مشاهده کنیم. ما باید در تمامی مسابقات با تمام توان کار کنیم تا در انتهای فصل در مکان مناسبی قرار بگیریم.»

 پس از این پیروزی رونالدو در صفحه اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد و به حواشی این چند روز اخیر مبنی بر جدایی‌اش از یووه واکنش نشان داد و اعلام کرد که او به همراه یوونتوس تمام تمرکز خود را روی ادامه فصل و جام‌هایی که باقی مانده خواهند گذاشت. این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر بازگشت رونالدو به تیم سابق خود رئال مادرید در انتهای فصل مطرح شده بود و گفته می‌شد خورخه مندس مدیر برنامه‌های وی نیز در این رابطه با سران رئال مادرید صحبت‌هایی داشته است و این انتقال در پایان فصل انجام خواهد شد.

اما اتفاق خوب برای یووه در این هفته از رقابت‌ها می‌تواند توقف و شکست میلان در سن سیرو مقابل تیم ناپولی باشد. یووه با این پیروزی ۵۵ امتیازی شد و اکنون با یک امتیاز کمتر نسبت به میلان در رتبه سوم جدول قرار دارد.

بیشتر از ورزش