ویلیام و هری آماده‌اند تا «تصویری از اتحاد» را نشان دهند

شاهزاده هری به وینفری گفته بود که در رابطه دو برادر اکنون «فاصله» افتاده، اما امیدوار است که زمان «همه چیز را ترمیم کند»

شاهزاده ویلیام، اولین عضو خانواده سلطنتی بوده که به مصاحبه هری و مگان واکنش نشان داد-ALASTAIR GRANT / POOL / AFP

گفته می‌شود پس از دفاع شاهزاده ویلیام در مقابل ادعاهای نژادپرستی مطرح شده دوک و دوشس ساسکس [هری و مگان]، ملکه و شاهزاده چارلز از شاهزاده ویلیام حمایت کرده‌اند.

پس از مصاحبه بی‌سابقه هری و مگان با اپرا وینفری که اوایل این هفته در بریتانیا پخش شد، شاهزاده ویلیام، اولین عضو خانواده سلطنتی بوده که واکنش نشان داده است.

دوک کمبریج [شاهزاده ویلیام] همچنین فاش کرد که او از زمان پخش مصاحبه هنوز با برادرش صحبت نکرده است، اما گفت که «با او صحبت خواهد کرد.»

شاهزاده هری به وینفری گفته بود که در رابطه دو برادر اکنون «فاصله» افتاده، اما امیدوار است که زمان «همه چیز را ترمیم کند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روزنامه میرور به نقل از منابعی گزارش داده است که ویلیام و هری، با وجود این که ماه‌ها صحبت نکرده‌اند، آماده‌اند تا در اواسط سال جاری، هنگام رونمایی از مجسمه مادرشان دایانا در کاخ کنزینگتون در تاریخ اول ژوئیه، «تصویری از اتحاد را نشان دهند.»

یکی از منابع به این روزنامه گفت که «تنش» بین برادران «بدون شک» بالا گرفته است اما این دو، اهمیت کنار گذاشتن «هرگونه اختلاف» برای مراسم [رونمایی از مجسمه] را درک می‌کنند.

ویلیام و [همسرش] دوشس کمبریج، هنگام بازدید از مدرسه‌ای در شرق لندن به منظور بازگشایی کلاس‌های درس در این هفته و حمایت از خدمات بهداشت روانی برای نوجوانان، برای اولین بار پس از مصاحبه روز پنجشنبه درملأعام دیده شدند.

در آن مراسم، ویلیام در پاسخ به خبرنگاری که از او پرسید آیا وی از زمان پخش مصاحبه با هری صحبت کرده است؟ پاسخ داد: «من هنوز با او صحبت نکرده‌ام‌، اما صحبت خواهم کرد.»

سپس از او سوال شد که آیا خانواده سلطنتی نژادپرست است؟ وی جواب داد: «ما به هیچ وجه یک خانواده نژادپرست نیستیم.»

این موضوع پس از آن است که هری و مگان به وینفری گفتند یکی از اعضای خانواده سلطنتی درباره این که رنگ پوست آرچی [فرزندشان] هنگام تولد چه باشد، ابراز «نگرانی» کرده است.

کاخ باکینگهام روز سه‌شنبه بیانیه‌ای از طرف ملکه صادر کرد و اعلام کرد که اطلاع از «عمق مشکلاتی که در چند سال اخیر هری و مگان با آن روبه‌رو بوده‌اند»، مایه اندوه خانواده سلطنتی شده است.

بیانیه یاد شده چنین ادامه داد: «موضوعات مطرح شده، به ویژه درباره موضوع نژاد، نگران‌کننده است و اگرچه ممکن است انسان‌ها خاطرات را متفاوت از هم به یاد داشته باشند، اما این مسئله بسیار جدی گرفته می‌شود و خانواده به طور خصوصی آن را حل‌وفصل می‌کند.»

© The Independent

بیشتر از جهان