لیگ اروپا: توقف یونایتد، پیروزی تاتنهام و آرسنال

آ اس رم، آژاکس و ویارئال دیگر تیم‌های پیروز دور رفت یک شانزدهم نهایی بودند

منچستر یونایتد یک پیروزی باارزش را در دقیقه دوم وقت تلف شده از دست داد -   Oli SCARFF / AFP

پنجشنبه شب در بازی‌‌های رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، ضعف خط دفاعی منچستر یونایتد بخت یک پیروزی مهم را از شیاطین سرخ گرفت.

ضربه سر خیره‌ کننده احمد دیالو در دقیقه پنج نیمه دوم، تیم سولشر را در اولدترافورد از آ ث میلان جلو انداخت. اما تیم ایتالیایی که گل زبیای فرانک کِسی را در نیمه اول مردود شده دید، دو دوقیقه پس از پایان وقت عادی، با ضربه سر سیمون کیائر بازی را مساوی کرد.

تاتنهام که در لندن میزبان دینامو زاگرب بود، با درخشش کاپیتان خودش و تیم ملی انگلستان، به پیروزی قاطعی دست یافت. هری کین با دو ضربه دقیق، یک بار در دقیقه بیست و پنج و بار دیگر در دقیقه هفتاد، دروازه تیم کرووات را باز کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دیگر تیم لندنی، آرسنال، به یونان رفته بود تا مقابل المپیاکوس بازی کند. شاگردان میکل آرتتا در دقیقه سی و چهارم با گل مارتین ادگارد جلو افتادند، اما العربی در دقیقه هشتم نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند.

پس از آن توپچی‌های لندن دوباره بر میدان مسلط شدند و با دو گل گابریل و الننی، سه امتیاز و سه گل با ارزش در خانه حریف به کیسه خود ریختند.

در بازی‌های دیگر پنجشنبه شب، آژاکس آمستردام سه هیچ از سد یانگ بویز گذشت. ویارئال با دو گل در خانه دینامو کی‌یف به پیروزی دست یافت، اسلاویا پراگ با مهمان خود گلاسگو رنجرز یک – یک مساوی کرد، سرخ‌پوشان رم در زمین خود با سه گل شاختار دونتسک را بدرقه کردند و گرانادا دو هیچ بر مولده چیره شد.

بیشتر از ورزش