بارسا و مسی مقابل پاریس سن ژرمن بدون نیمار

شاید بدترین خبر برای پاریسی‌ها، غیبت دوباره نیمار، ستاره برزیلی این تیم باشد که با وجود تلاش پزشکان، او برای این بازی مقابل بارسا آماده نشد

لیونل مسی و امباپه مهاجمان بارسلونا و پی اس جی - Lluis GENE, Philippe DESMAZES / AFP

رقابت‌های جذاب و دیدنی لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک‌هشتم نهایی، امشب پیگیری خواهد شد و در یکی از مهمترین بازی‌ها، تیم فوتبال پاریس سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود پارک دو پرنس، میزبان تیم فوتبال پرآوازه بارسلونا و مسی، ستاره آرژانتینی آن خواهد بود.

تیم فوتبال بارسا که در دیدار رفت در خانه، با درخشش امباپه، مهاجم پاریسی‌ها، بازی را با نتیجه چهار بر یک واگذار کرد، حالا برای جبران پا به این مسابقه خواهد گذاشت و به اعتقاد کارشناسان، به نظر نمی‌رسد بتواند سه گل موردنیازش را وارد دروازه تیم آماده پوچتینو بکند و در کنارش  گل هم نخورد. ناگفته نماند که تاریخچه بازی‌های این دو تیم با یکدیگر که به چهار سال پیش بازمی‌گردد، چیز دیگری نشان می‌دهد، اما تیم پی‌اس‌جی در بازی رفت نشان داد که با سال‌های گذشته خود بسیار تفاوت دارد.

شاید بدترین خبر برای پاریسی‌ها، غیبت دوباره نیمار، ستاره برزیلی این تیم باشد که با وجود تلاش پزشکان، او برای این بازی مقابل بارسا آماده نشد و در مسابقه برگشت نیز نمی‌تواند مقابل یاران سابق خود بازی کند. روز گذشته او به دستور پزشکان، تمرینات سبکی را به تنهایی در کنار زمین انجام داد اما چون از نظر آن‌ها هنوز به آمادگی کافی نرسیده ترجیح داده شد تا در این بازی سنگین حضور نداشته باشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

البته از این نکته هم نمی‌توان گذشت که در مسابقه رفت مقابل بارسا، نیمار و دی ماریا حضور نداشتند و امباپه به تنهایی تیم را پیروز کرد. پوچتینو نیز از غیبت نیمار احساس تاسف کرده و معتقد است که حضور او در این مسابقه، می‌توانست به جذابیت نمایش آن‌ها کمک کند. او همچنین عنوان کرد که نیمار از حضور نداشتن مقابل تیم سابقش بسیار ناراحت است و اما این خواسته پزشکان بوده و پی‌اس‌جی در مسابقات آینده به او احتیاج دارد.

تیم فوتبال بارسلونا نیز در این هفته‌ها نتایج خوبی به دست آورد و با شکست سویا توانست به فینال مسابقات کوپا دل‌ری راه پیدا کند. اما جبران نتیجه بازی رفت مقابل پی‌اس‌جی، بیشتر به معجزه شبیه است؛ چیزی که رونالد کومان به آن اعتقاد دارد. او به بازی برگشت امیدوار و معتقد است اگر آن‌ها بازی را خوب شروع کنند و انگیزه خود برای پیروزی را در زمین هم حفظ کنند، قادر خواهند بود این بازی را با نتیجه دلخواه پیروز شوند.

کومان اظهار داشت که آن‌ها در این چند بازی اخیر عملکرد بهتری داشته‌اند و انتخاب لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه، روحیه دو چندانی به بازیکنان منتقل کرده است که آن را در چهره‌‌شان می‌توان دید. او گفت: «پی‌اس‌جی تیمی بسیار قدرتمند و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. ما برای برد وارد زمین می‌شویم و امیدوارم بتوانیم صعود کنیم.»

اما هواداران تیم فوتبال بارسا امیدوار هستند در این رقابت حساس، از مسی عملکردی متفاوت مشاهده کنند. آن‌ها اعتقاد دارند که آمدن لاپورتا می‌تواند مشکلات مسی را برطرف کند تا این بازیکن بتواند با ماندن در بارسا، دوباره به دوران اوج خود بازگردد. شاید تا حدودی بتوان گفت موفقیت بارسا در بازی امشب مقابل پی‌اس‌جی، به نمایش مسی در زمین بستگی دارد تا آن معجزه‌ای که همه به دنبالش هستند را، او رقم بزند.      

بیشتر از ورزش