بارسا چطور می‌خواهد مسی را نگه دارد؟

قرارداد اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان با کاتالان‌ها تابستان امسال به پایان می‌رسد

مسی با یک ضربه باورنکردنی از راه دور مقابل پاری سن ژرمن، دروازه حریف را گشود اما در ادامه کیلور ناواس، ضربه پنالتی او را دفع کرد- REUTERS/Gonzalo Fuentes

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، امیدوار است که این باشگاه با جذب استعداد‌های جوان در تابستان پیش رو، بتواند لیونل مسی را برای ماندن متقاعد کند.

بارسلونا عصر چهارشنبه در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن بسیار بهتر ظاهر شد و آن‌ها به تساوی یک-یک دست یافتند.

گرچه این نتیجه برای نگه داشتن آن‌ها در رقابت‌ها کافی نبود، اما کومان معتقد است که علائم پیشرفت چیزی است که مسی تشخیص داده است.

وی در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از مسابقه گفت: «لئو می‌بیند که تیم با تغییراتی که ایجاد کرده‌ایم در حال پیشرفت است. تعداد زیادی از جوانان با کیفیت و آینده‌دار در حال پیوستن به تیم هستند. بنابراین شک و تردید درباره آینده تیم دیگر مسئله نیست.»

برخی از جوانانی که بارسلونا نسبت به آینده‌ آنان خیلی امیدوار است عبارتند از ریکی پوئیگ، آنسو فاتی، اسکار مینگوئزا و ایلیکس موریبا.

مسی با یک ضربه باورنکردنی از راه دور مقابل پاری سن ژرمن، دروازه حریف را گشود اما در ادامه کیلور ناواس، ضربه پنالتی او را دفع کرد.

قرارداد این بازیکن آرژانتینی با بارسلونا در تابستان امسال به پایان می‌رسد و گمانه‌زنی‌ها درباره این که آیا او ممکن است به پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی نقل مکان کند، همچنان ادامه دارد.

با وجود آشفتگی‌ها در خارج از زمین و حواشی آن برای بارسلونا، این تیم در زمین بازی هنوز هم می‌تواند بر تیم‌های داخلی پیروز شود.

مردان کومان در فینال کوپا دل ری حضور دارند و فاصله آنها از آتلتیکو مادرید در صدر جدول لالیگا تنها شش امتیاز است؛ اما ناکامی‌های مداوم آن‌ها در لیگ قهرمانان می‌تواند به این معنی باشد که مسی با نزدیک شدن به مراحل آخر سال‌های حرفه‌ای خود، سرانجام از این تیم جدا می‌شود.

بارسلونا از سال ۲۰۱۵ از رسیدن به فینال اروپا باز مانده و از آن زمان تاکنون، فقط  چهار بار به چهار دیدار آخر رسیده است.

نیمار، مهاجم پاری سن ژرمن، علنا اظهار داشته است که می‌خواهد مسی به این تیم قهرمان فوتبال فرانسه ملحق شود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، سعی کرده است گمانه‌زنی‌ها درباره آمدن این آرژانتینی به ورزشگاه اتحاد را سرکوب کند. او اصرار دارد که مایل است مسی حرفه خود را در بارسلونا به پایان برساند.

© The Independent

بیشتر از ورزش