کاردی بی برای برنی سندرز ویدیوی انتخاباتی می‌سازد

مشغله اصلی کاردی، این روزها سیاست است

David Dee Delgado / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

«کاردی بی» در روند ورود خود به عرصه سیاست، با انتشارعکسی از خودش و برنی ساندرز، سناتور دموکرات، تائید کرده است که این دو با همکاری یکدیگر یک ویدیوی تبلیغات انتخاباتی برای کارزار ساندرز در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ خواهند ساخت.

کاردی در یک پست اینستاگرام نوشت: «سناتور برنی ساندرز، ممنونم که با من نشستید و برنامه‌تان را برای تغییر اوضاع در این کشور، با من درمیان گذاشتید. دو هفته پیش از طرف‌دارانم پرسیدم، اگر فرصت آن را داشتند که از یک نامزد حزب دموکرات سوال کنند و جواب بگیرند، چه پرسشی از او داشتند؟

«پرسش‌های بسیاری دریافت کردم و محبوب‌ترین آن‌ها را برای پاسخ او انتخاب کردم. صبر کنید ببینید او چگونه برای اقتصاد و عدالت اجتماعی برای همه وعلیه نژادپرستی خواهد جنگید. بیایید با هم برای تغییر این کشور یک جنبش از جوانان بسازیم.»

به نظر می‌رسد که این هفته، سیاست،مشغله اصلی این «رَپِر» بوده است. او همچنین روز گذشته در پست اینستاگرام «زنده»خود، دونالد ترامپ را به خاطر عدم اقدام علیه خشونت پلیس به باد انتقاد گرفت، و گفت:«هر بار می‌بینم یک مرد سیاهپوست توسط پلیس کشته یا با او بدرفتاری می‌شود، با خودم می‌گویم،  چه خبر شده؟ کسی اهمیت نمی‌دهد. واقعا برای هیچ‌کس مهم نیست؟ هیچ‌کس اهمیت نمی‌دهد؟ بعد ساکت می‌شوم، چون کسی اهمیت نمی‌دهد. هیچ‌کس اهمیت نمی‌دهد. او (ترامپ) اهمیت نمی‌دهد.»

او سپس افزود که در مقایسه با باراک اوباما که سیاستش صدور بیانیه و ابراز همدردی با قربانیان خشونت پلیس بود، ترامپ راه دیگری انتخاب کرده است: «این مرد، می‌دانم که این‌ها را می‌بیند، اما ذره‌ای ککش نمی‌گزد. حس می‌کنم خشونت پلیس ادامه پیدا خواهد کرد، تا زمانی که او دیگر رییس جمهوری نباشد.»

کاردی بی در پایان به هوادارانش گوشزد کرد که ترامپ شانس زیادی برای پیروزی برای یک دوره دیگر چهارساله ریاست جمهوری دارد. او از آن‌ها خواست که درانتخابات سال آینده (ریاست جمهوری) شرکت کنند، و نوشت:«(تا زمانی که) این مرد رییس جمهوری باشد و برای (پیروزی در انتخابات) سال ۲۰۲۰ شانس داشته باشد، این اوضاع هم انگار ادامه خواهد یافت. پس درباره نامزدهای دیگر مطالعه کنید تا این کثافت لعنتی را بیرون بیندازیم، چون او هیچ ککش از این اوضاع نمی‌گزد و این وضعیت کثافت می‌تواند بدتر بشود.»

هفته گذشته، ساندرز در یک برنامه تلویزیونی از علاقه‌اش به کاردی سخن گفت، و افزود:«او واقعاباهوش، و عمیقا نگران رویدادهای کشور است. این یک واقعیت است. او از خانواده‌ای بی‌بضاعت می آید و با تنگدستی ومبارزه برای بقا آشناست، و می‌خواهد اطمینان حاصل کند که ما می‌توانیم زندگی زحمتکشان را در این کشور بهبود بخشیم. خوشوقتم که او از ما حمایت می‌کند.»   

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر