خط و نشان قوه قضائیه برای ساسی مانکن و دوستدارانش: دستگیرتان می‌کنیم

دادسرای ارشاد تهران اعلام کرد که به دنبال پیگرد قضائی ساسی مانکن در مراجع بین‌المللی است

ساسان حیدری با نام هنری ساسی مانکن از خواننده‌های محبوب نسل جوان در ایران است- سوشال مدیا

جنجال بر سر موزیک ویدیوی جدید سخواننده جوان ایرانی گسترش یافته است. ساعتی پیش خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران بیانیه دادسرای ارشاد تهران در مورد ساسی مانکن، گروه سازنده کلیپ‌های او و حتی کسانی که آهنگ‌های او را به صورت دابسمش اجرا می‌کنند منتشر کرد.

 در بخشی از بیانیه دادسرای ارشاد تهران نسبت به انتشار موزیک ویدیوی کامل آهنگ «نرو سمیه» به ساسی مانکن هشدار داده شده و این دادسرا تهدید کرده که او را مورد پیگرد بین‌المللی قرار خواهد داد. دادسرای ارشاد اثر جدید ساسی مانکن را «سخیف و هنجارشکن» توصیف کرده و گفته که گزارش‌های متعددی مبنی بر «نگرانی گسترده مردم» دریافت کرده است.

هفته گذشته بخش کوتاهی از یک آهنگ که به تازگی توسط ساسی مانکن تهیه شده فضای مجازی ایران را درنوردید. هنوز نسخه کامل این موزیک‌ویدیو به صورت رسمی منتشر نشده است. جنجالی‌ترین موضوع در تیزر پخش‌شده از این آهنگ حضور یکی از ستاره‌های فیلم‌های پورن به نام الکسیس تگزاس است.

باوجود اینکه هنوز نسخه کامل این موزیک ویدیو منتشر نشده است، دوستداران ساسی مانکن در روزهای گذشته دابسمش‌های زیادی برای آن درست کرده‌اند.

دادسرای ارشاد در اطلاعیه امروز خود به علاقمندان این خواننده هشدار داده است که اگر دابسمش برای این آهنگ بسازند آن‌ها را نیز به اتهام «تشویش اذهان عمومی، کمک به اشاعه فحشا، ترویج بی بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان» دستگیر خواهد کرد.

ساسان حیدری با نام هنری ساسی مانکن یکی از معروف‌ترین خوانندگان زیرزمینی ایران در دهه ۸۰ بود. او که اکنون ۳۲ سال دارد از سال ۱۳۹۱ از ایران خارج شد و به فعالیت هنری خود ادامه داد.