گلدن گلوب مجازی؛ بهترین لباس‌ها از اتاق خانه و هتل به نمایش درآمدند

هفتادوهشتمین مراسم گُلدن گلوب با حضور نامزدهای دریافت جایزه و دیگر شخصیت‌های دنیای هنر در فضای مجازی برگزار شد

مراسم گُلدن گلوب (گوی طلایی) امسال هرچند عمدتا در فضای مجازی برگزار شد اما مانع آن نشد که شخصیت‌های پرنفوذ هنری گزینه‌هایشان را از آخرین نمونه‌های خوش‌پوشی و مد روز به نمایش نگذارند.  

روز یکشنبه فصل اعطای هفتادوهشتمین جایزه سالیانه «گوی‌ها» با تاخیر و با حضور نامزدهای دریافت جایزه و دیگر شخصیت‌های دنیای هنر در لباس‌های رسمی از طریق ارتباط تصویری زوم و اینستاگرام برگزار شد. 

هرچند انتظار نداشتیم در مراسم امسال مثل گذشته همان تعداد لباس فاخر و رسمی ببینیم اما نامداران و هنرمندانی که روی فرش قرمز ظاهر شدند، ناظران را مایوس نکردند. 

از «ال فنینگ» گرفته تا «مارگو رابی» آن چه در زیر می‌بینید بهترین لباس‌های مراسم «گوی طلایی» (گلدن گلوب) امسال بودند: 

مارگو رابی، ستاره فیلم «گرگ وال استریت» که یکی از مجریان مراسم بود، در یک لباس نشان «شانل» با طرح‌های هندسی و همراه آن یک کمربند «گوچی» پوشیده و کیف سیاه شانل به دست گرفته بود. 

آماندا زیفرید

آماندا در لباسی مرجانی طرح «اسکار دو لا رنتا» که روی آن گل‌های ابریشمی کار شده بود، در فضای مجازی ظاهر شد. جواهراتی که با این لباس همراه کرده بود، یک جفت گوشواره و یک گردنبند برلیان بود. 

 

ال فنینگ

فنینیگ هم یک لباس ابریشم آبی طرح گوچی پوشیده بود که عکس آن را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او در زیر عکس نوشت: «به مناسبت مراسم گلدن گلوب این لباس را پوشیده‌ام.» 

 

سارا هیلند

ستاره فیلم «خانواده مدرن»، شب یکشنبه یکسره قرمز پوشیده بود که با رنگ موهایش هماهنگی داشت. او این لباس شب دکلته را با یک جفت گوشواره آویزان تکمیل کرده بود. 

 

لاورن کاکس

کاکس در فضای مجازی با یک لباس قرمز با آستین‌های پفی و موی شینیون ظاهر شد. او در مقابل آینه طرح پشت لباسش را به تماشاگرانی که مراسم را از خانه دنبال می‌کردند، نشان داد.  

 

اما کورین

ستاره «تاج» برای مراسم «گوی طلایی» یک کت و شلوار بژ و پیراهن آبی کم‌رنگ انتخاب کرده بود. عکس‌های کورین در فضای مجازی، او را کنار بادکنک‌هایی مملو از آب‌نبات  نشان می‌داد. او به همراه این کت و شلوار، یک جفت کفش ورزشی رویه بلند پوشیده بود. 

 

آنجلا بَسِت

ملکه آنجلا بست برای #گولدن گلوب آماده است.  – فیلم آپدیتس ۲۸ فوریه ۲۰۲۱

بست ستاره فیلم «روح» تولید شرکت پیکسار برای حضور مجازی در مراسم یک لباس بنفش با کار دست پَر انتخاب کرده بود. فیلم «روح» نامزد دریافت بهترین فیلم انیمیشن بود.  

جرد لتو

تنها برای این که امسال مراسم #گلدن گلوب را از خانه برگزار می‌کنیم، دلیل نمی‌شود که در مقابل دوربین با لباس مناسب ظاهر نشوم. برنامه امشب را از دست ندهید. ساعت ۸ بعدازظهر به وقت غرب آمریکا در شبکه ان بی‌سی.  - جرد لتو ۲۸ فوریه ۲۰۲۱

لتو گفت اجازه نمی‌دهد پخش مراسم در فضای مجازی او را از پوشیدن لباس مناسب مراسم در شبکه‌های اجتماعی باز دارد. او عکس‌هایش را در یک لباس بافتنی سیاه به اشتراک گذاشت. زیر آن نوشت: «تنها برای این که امسال مراسم #گلدن گلوب را از خانه برگزار می‌کنیم، دلیل نمی‌شود که در مقابل دوربین با لباس مناسب ظاهر نشوم.» 

لورا درن به مراسم می‌رود. - بهترین تصاویر لورا درن - ۱ مارس ۲۰۲۱

ستاره «دروغ‌های بزرگ کوچک» در یک بلوز و شلوار سرهم با برودری‌دوزی ساتن همراه با کفش‌هایی که پاشنه‌هایش سنگ‌دوزی شده بود و ماتیک قرمز در مراسم ظاهر شد.  

تیفانی هدیش

عکس‌های هدیش در یک لباس دکلته با سنگ‌دوزی طلایی در اینستاگرام در حال ورود به سالن پیش از آغاز مراسم به اشتراک گذاشته شد. ستاره فیلم «سفر دختر» همراه با این لباس طلایی، گوشواره‌هایی طلایی انداخته و مویش را بسیار کوتاه کرده بود. 

مایا رودولف

مراسم شروع شده است اما هنوز منتظر ورود شخصیت‌ها به فرش قرمز #گلدن گلوب هستیم. لباس و آرایش چشمگیر @لورا درن، @تیفانی هدیش و @مایا رودولف را ببینید. – جوایز گلدن گلوب ۱ مارس ۲۰۲۱

رودولف هم برای شرکت در مراسم امسال رنگ قرمز را انتخاب کرده بود که رویش با گل‌های سفید برودری‌دوزی شده بود. او در تکمیل لباس از کفش‌های صندل سفید استفاده کرده بود. 

برایان کرنستون

کرنستون با به اشتراک گذاشتن عکسش در یک شلوار کوتاه در اینستاگرام گفته بود برای مراسم مجازی گلدن گلوب امسال لباس رسمی بر تن نخواهد کرد.

 

او زیر این عکس نوشت: «در مراسم گلدن گلوب از خانه شرکت می‌کنم. می‌خواهند برای مراسم امشب لباس رسمی بپوشیم، اما وقتی قرار باشد میان راحتی و مد یکی را انتخاب کنم، راحتی پیروز می‌شود، نه؟» 

ایمی پولر

میزبان ما، ایمی پولر، زیباترین، درخشان‌ترین الهه خورشید در #گلدن گلوب  است! - ان بی‌سی اِنترتِینمِنت ۱ مارس ۲۰۲۱

میزبان مراسم در یک لباس مینی سیاه براق طرح «ماسکینو» همراه با جوراب سیاه روی فرش قرمز ظاهر شد. 

کیت هادسن

کیت هادسن در لباس طرح «لوئی ویتون» در مراسم #گلدن گلوب 

-رینا ۱ مارس ۲۰۲۱

هادسن برای حضور در فضای مجازی مراسم یک لباس نقره‌ای و سیاه طرح لویی ویتون پوشیده بود که بالاتنه آن سنگدوزی شده و یک کمربند بزرگ سیاه آن را تکمیل می‌کرد.  

آنیا تیلور-جو

ستاره سریال «گامبی وزیر» یک لباس سبز طرح «دیور» همراه با یک شنل قابل جدا شدن پوشیده بود و موهایش را فر درشت کرده بود.  

رزِمِند پایک

رزِمِند پایک ستاره «دوستم داشته باش» در یک لباس چشمگیر با چکمه‌های رزمی!  - کرستن والکینگبرگ ۱ مارس ۲۰۲۱

پایک که جایزه گلدن گلوب را برای فیلم‌های غیر کارتونی، کمدی و موزیکال از آن خود کرد، در یکی از چشمگیرترین لحظات مد مراسم امسال در یک لباس توری قرمز طرح «مالی گادارد» ظاهر شد.  

این لباس در توییتر با تحسین کاربران روبه‌رو شد و یکی از کاربران نوشت: «سخت مفتون لباس رزمند پایک شده‌ام.» 

تینا فِی

تینا فی امشب روی صحنه در اتاق رنگین کمان نیویورک سیتی – تینا فی وِب ۱ مارس ۲۰۲۱

میزبان همراه پلر برای اعظای جوایز، یک کت‌و‌شلوار رسمی طرح ورساچی با یک پاپیون ابریشمی زده و آن را با جوراب‌های خالدار و کفش پاشنه بلند سیاه همراه کرده بود.  

آندرا دِی

دِی که جایزه گولدن گلوب را برای بهترین هنرپیشه برد، یک لباس ابریشمی توری با دامن پفدار طرح شانل پوشیده بود که با انگشترهای چشمگیر و ماتیک بنفش تکمیل شده بود. 

او عکسی از خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و زیرش نوشت: «خوشوقتم که این لباس عالی ابریشمی را از کلکسیون بهاره/ تابستانه شانل برای مراسم گولدن گلوب بر تن دارم.» 

رجینا کینگ

کینگ هم مثل کیت هادسن یک لباس نقره‌ای و سیاه طرح لویی ویتون بر تن داشت اما طرح لباس کینگ یک سواره یک شانه‌ای و دامن بلند با پولک‌دوزی نقره‌ای بود. 

سینتیا اریوو

سینتیا اریوو برای مراسم گلدن گلوب لباسی از مجموعه «اس اس ۲۱ والنتینو» کار جیسون بولدن را برتن داشت. - ۱ مارس ۲۰۲۱

اریوو یکی از درخشان‌ترین لباس‌های مراسم را بر تن داشت. لباس او به رنگ سبز درخشان طرح والنتینو بود که همراه آن یک جفت دستکش سفید بلند پوشیده بود. 

برای دیدن تصاویر بیشتر مراسم جوایز گلدن گلوب و بلاگ زنده این‌جا را کلیک کنید. 

For more Golden Globes coverage, follow along with our liveblog here

© The Independent

بیشتر از فیلم