سرمربی منچسترسیتی: می‌بریم چون پول داریم بازیکن فوق‌العاده بخریم

گواردیولا می‌گوید بدون بازیکنان با کیفیت، نمی‌توانستیم این پیروزی‌ها را کسب کنیم

با وجود پیروزی راحت در بوداپست، گواردیولا از بازی تیم خود کاملا هم راضی نبود-JOHN WALTON / POOL / AFP

پپ گواردیولا به شوخی گفته است که دلیل اصلی پیروزی منچسترسیتی، پشتوانه مالی آن‌ها و بازیکنانی است که می‌توانند خریداری کنند.

پیروزی چهارشنبه شب قهرمان لیگ قهرمانان برابر بروسیا مونشن گلادباخ، نوزدهمین پیروزی متوالی در رقابت‌ها را برای تیم گواردیولا رقم زد.

برناردو سیلوا و گابریل عیسی به ترتیب در نیمه اول و دوم بازی دو گل در دروازه حریف بوندس لیگایی نشاندند تا به این ترتیب، تیم خود را یک قدم دیگر به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر نزدیک کنند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که چگونه تیمش این گونه شکست‌ناپذیر در بازی‌ها ظاهر شده است، گفت: «ما پول زیادی برای خرید بازیکنان خارق‌العاده داریم. این درست است. بدون بازیکنان با کیفیت، نمی‌توانستیم این پیروزی‌ها را کسب کنیم. بازیکنان ما همه آدم‌های باشرفی هستند ... در بازی فوتبال هم فوق‌العاده هستند و ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم. آن‌ها در هر بازی به قصد پیروزی وارد زمین می‌شوند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «امشب را خوش‌گذرانی می‌کنیم و سپس به بازی وستهام فکر خواهیم کرد. مردم درباره بازی برگشت صحبت می‌کنند اما آن بازی سه هفته دیگر است. هدف بعدی وستهام است. این چیزی است که من فعلا نگران آن هستم.»

با وجود پیروزی راحت در بوداپست، گواردیولا از بازی تیم خود کاملا هم راضی نبود. وی در این باره گفت: «به طور کلی ما واقعا خوب بازی کردیم اما در حمله هنوز می‌توانستیم بهتر باشیم.»

گواردیولا افزود:‌ «در هماوردی با مدافعان و دروازه‌بان حریف باید زیرکانه‌تر عمل کنیم. وقتی حرکتی را شروع می‌کردیم باید آن را تا نتیجه ادامه می‌دادیم. توپ حداقل باید به سمت دروازه می‌رفت و دروازه‌بان آن را می‌گرفت. ما این کار را نکردیم. ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. در یک سوم انتهایی زمین توپ را در اختیار داشتیم. روند خوبی بود. اما باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم. در این رقابت‌ها نباید درجا زد.»

وی ادامه داد: «در لیگ برتر می‌توانیم راحت‌تر بازی کنیم چون جلو هستیم. اما در این رقابت‌ها شما این شانس را ندارید. ما باید بهتر باشیم. من می‌دانم كه ما قابلیت انجام این کار را داریم. این مرا نگران نمی‌كند. اما اگر نظر مرا درباره کل بازی جویا شوید، این موضوعی است که من می‌خواهم بهبود بخشم.»

ژائو کانسلو در این بازی هم فوق‌العاده ظاهر شد. وی در یک سانتر عالی توپ را به سمت سیلوا فرستاد که سیلوا آن را گل کرد. او یک پاس عالی دیگر هم برای عیسی فرستاد که گل شد. گواردیولا درباره وی گفت: «او توپ را از مدافعان میانی عبور می‌دهد. بازیکنی فوق‌العاده با کیفیت و از نظر جسمی بسیار قدرتمند است. اگر فردا بازی دیگری انجام دهیم، او آماده بازی است. در سومین بازی، او بسیار درخشان بود. دو گل زیبا.»

© The Independent

بیشتر از ورزش