لیگ برتر انگلستان: لستر در صدر، کلاپ و گواردیولا شاکی از فشردگی بازی‌ها

لیورپول و منچسترسیتی در جدالی تماشایی امتیازها را تقسیم کردند

لسترسیتی با تک گل جیمی واردی وولوز را شکست داد و به صدر جدول رفت-TIM KEETON / POOL / AFP

در پایان هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان، لسترسیتی و تاتنهام با پیروزی‌های ناپلئونی به مکان‌های اول و دوم جدول صعود کردند.

در بازی بزرگ هفته، لیورپول قهرمان فصل پیش در برابر منچسترسیتی قهرمان اسبق به تساوی ۱-۱ رسید و به مکان سوم جدول بسنده کرد. در پایان جدال نفس‌گیر دو تیم، یورگن کلاپ و پپ گواردیولا هر دو از فشردگی برنامه بازی‌ها و تلاقی آن با مسابقات جام قهرمانان اروپا و نیز تورنمنت‌های بین‌المللی به‌شدت انتقاد کردند و خواهان تغییر تقویم بازی‌ها شدند. تیم‌هایی که در جام قهرمانان اروپا حضور دارند گاه مجبورند هر سه روز یک بازی کنند که ننتیجه‌اش مصدومیت فزاینده بازیکنان بوده است.

شاگردان ژوزه مورینیو یا آقای خاص که هر هفته بهتر بازی می‌کنند، روز یکشنبه در برابر تیم ته جدولی وست برامویچ آلبیون با تک گل دیرهنگام هری کین کاپیتان خود به برتری رسیدند و هر سه امتیاز را در زمین میزبان به کیسه خود ریختند.

در شهر لستر، تیم برندون راجرز هم که این فصل بسیار منسجم ظاهر شده، با تک گل جیمی واردی، آقای گل فصل پیش، مهمان خود وولور همتون وندررز را شکست داد تا به صدر جدول برود.

در منچستر، جدال تنگاتنگ و تماشایی سیتی با لیورپول به تساوی ۱-۱ انجامید. محمد صلاح از روی نقطه پنالتی و گابریل ژزوس با یک ضربه از نزدیک دروازه، گل‌های دو تیم را به ثمر رساندند. در نیمه دوم، سیتی بر اساس رای کمک داور مجازی یک ضربه پنالتی به دست آورد که کاپیتانش کوین دبروینه آن را به بیرون زد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

شگفتی بزرگ روز یکشنبه را استون ویلا رقم زد که در زمین آرسنال، توپچی‌های لندن را به توپ بست و با سه گل شاگردان میکل آرتتا را شکست داد. ساکا در دقیقه بیست و پنجم دروازه خودی را باز کرد، و واتکینز به فاصله سه دقیقه در نیمه دوم دو گل وارد دروازه آرسنال کرد.

روزش شنبه، تیم پرنوسان منچستریونایتد که انگار از این رو به آن رو شده بود، در زمین اورتون با دو گل برونو فرناندز و یک گل کاوانی، صید گرانقیمت جدید این تیم، شاگردان کارلو انچلوتی را ناکام گذاشت تا اخراج اوله گونار سولشر فعلا به تعویق بیفتد.

در لندن، کریستال پالاس با رهبری مربی هفتاد و شش ساله اش هری ردنپ، لیدزیونایتد تازه‌وارد را چهار بر یک خرد و خاکشیر کرد.

شاگردان فرانک لمپارد در تیم چلسی که تیمشان در هفته‌های اخیر پیوسته بهتر می‌شود با همین نتیجه شفیلد یونایتد را در هم کوبیدند.

در پایان هفته هفتم، لسترسیتی اول است، تاتنهام و لیورپول با امتیاز مساوی دوم و سوم، و ساوتهمپتون در جای چهارم.

بیشتر از ورزش