اورلاندو بلوم و احتمال اندک شرکت در سریال ارباب حلقه‌ها

بازیگر فیلم های سینمایی ارباب حلقه‌ها و هابیت‌ها دچار تردید است

KEVIN WINTER / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

اورلاندو بلوم می‌گوید بعید است نقش خودش به عنوان "الف" را در سریال تلویزیونی ارباب حلقه‌ها، تولید آمازون، تکرار کند.

بلوم در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ در سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها ساخته پیتر جکسن در نقش لگولاس ظاهر شد و بعد هم در سریال هابیت در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴.

از بلوم پرسیده شد که امکان دارد در این سریال در تور مطبوعاتی این هفته انجمن منتقدان تلویزیون شرکت کند، که در آن برای نقش‌اش در سریال فانتزی "دعوای کارناوال" ساخت آمازون تبلیغ می‌کند یا نه. بلوم به نشریه هالیوود ریپورتر گفت: «مضحک است، یادم می آید که بیست سال پیش با پیتر جکسن کارگردان ارباب حلقه‌ها روی صحنه بودم و او می‌گفت جالب نیست که ارباب حلقه‌ها را بازسازی کنیم؟» بلوم گفت که در مورد ایده بازسازی فیلم تردید دارد: «وسط یک صحنه خیلی مهم بودیم و من گفتم این دیگر اتفاق نمی‌افتد، دیگر اتفاق نمی افتد!»

بلوم گفت «این عالی است» که آمازون دارد پروژه جدید را پیش می‌برد، ولی اضافه کرد که با سرویس استریمینگ آمازون در این باره صحبت‌هایی کرده‌است.

بلوم گفت: «واقعا نمی‌دانم جای من در آن دنیا کجاست. حرف از لگولاس است ولی احتمالا آنها یک بچه ۱۹ ساله دارند که این نقش را بازی کند».

پیش ‌تر در جریان تور رسانه‌ای، آمازون تیم خلاقه سریال جدید را که قرار است تولیدش از سال ۲۰۲۰ آغاز شود آشکار ساخت.

جی.دی. پین و پاتریک مک‌ کی تهیه کننده سریال خواهند بود، و جی.ای.بایونا، کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک: قلمروی نابود شده، دو قسمت اول سریال را کارگردانی خواهد کرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی