انتقاد شدید جینا کارانو به دیزنی بعد از قطع همکاری آن شرکت با وی

تصمیم شرکت دیزنی به علت یک پست اینستاگرامی خانم کارانو بوده است

جینا کارانو، هنرپیشه آمریکایی- REUTERS/Mario Anzuoni/File Photo

جینا کارانو پس از تصمیم دیزنی به قطع همکاری با او، در یک مصاحبه جدید به این حادثه واکنش نشان داده است.

این بازیگر که در نقش کارا دون در سریال تخیلی مندلورین ظاهر شده است، اخیراً در یک پست اینستاگرامی، جمهوری‌خواه بودن در شرایط کنونی را با یهودی بودن در زمان هولوکاست مقایسه کرده بود. پس از آن، دیزنی اعلام کرد که خانم کارانو در هیچ یک از تولیدات آتی آن استودیوی فیلم‌سازی حضور نخواهند داشت.

در پاسخ به آن پست، لوکاس‌فیلم، از زیرمجموعه‌های دیزنی، آن اظهارات را «نفرت‌انگیز و غیر‌قابل‌قبول» خواند.

کارانو در مصاحبه جدید خود با وب‌سایت متمایل به جناح راست دیلی وایر سخن گفته است. قرار است این مصاحبه به طور کامل روز یکشنبه (۲۱ فوریه) پخش شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در یک کلیپ کوتاه از مصاحبه پیش از نمایش کامل آن، کارانو که سابقه اظهار نظرهای جنجالی دارد، می‌گوید که احساس می‌کند دیزنی «به دنبال زدن او بوده است» چرا که او با «روایت غالب همراه نیست.»

او همچنین ادعا می‌کند که «تنها کسی نیست که توسط این شرکت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.»

به گزارش ددلاین، او در آن مصاحبه گفته است: «من خیلی چیزها را پشت سر گذاشته‌ام و خیلی روشن این زورگویی را که در حال انجام است، دیده‌ام و لمس کرده‌ام.»

«من آماده بودم که هر لحظه به من بگویند که کارم با دیزنی تمام است. زیرا دیده بودم که این اتفاق برای بسیاری دیگر افتاده است. آنها نباید بتوانند این‌گونه با مردم رفتار کنند. ... اگر  من سر تعظیم فرود می‌آوردم، به آنها اجازه می‌دادم که به دروغگویی خود که سابقه طولانی در آن دارند، ادامه دهند و این کار را با افراد دیگر انجام دهند ... من بدون جنگ تسلیم نمی‌شوم.»

کارانو که در مجموعه فیلم «سریع و خشمگین» نیز ظاهر شده است، سابقه اظهارات جنجالی بر سر ضمایر جنسیتی [برای تراجنسی‌ها]،  تقلب در انتخابات، و نیز مخالفت با پوشیدن اجباری ماسک دارد.

ایندیپندنت برای توضیح در این زمینه با دیزنی تماس گرفته است.

© The Independent

بیشتر از فیلم