هری و مگان سکوت‌شان را می‌شکنند

این زوج خبرساز برای اولین بار پس از خروج از خاندان سلطنتی، در برنامه اوپرا وینفری سفره دلشان را باز می‌کنند

مگان مارکل و شاهزاده هری در کنار ملکه الیزابت - AFP

دوک و دوشس ساسکس قرار است در اولین مصاحبه تلویزیونی خود از زمان ترک وظایف سلطنتی خویش شرکت کنند.

هری و مگان قرار است در برنامه ویژه‌ دو قسمتی که در ساعات پربیننده روز ۷ مارس در شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس پخش می‌شود، با اپرا وینفری گفت‌وگو کنند.

این شبکه تلویزیونی گفت این مصاحبه رو‌در‌رو با دوشس آغاز خواهد شد که درباره «همه چیز از ورود به خاندان سلطنتی، ازدواج، مادری و فعالیت‌های انسان‌دوستانه گرفته تا این که چگونه تحت فشار شدید اذهان عمومی زندگی را اداره می‌کند، صحبت می‌کند».

سپس هری در این مصاحبه به همسرش خواهد پیوست تا به سؤالاتی درباره مهاجرت‌شان به ایالات متحده پاسخ دهد و از آرزوهایشان برای آینده صحبت کند.

این مصاحبه درست چند هفته قبل از اولین سالگرد اتمام وظایف این زوج به عنوان اعضای خاندان سلطنتی در ۳۱ مارس، پخش خواهد شد. قبل از فرارسیدن این تاریخ، ملکه قرار است عناوین افتخاری هری را مورد بررسی قرار دهد که شامل سرلشکر کل نیروهای دریایی، فرمانده افتخاری نیروی هوایی در پایگاه هانینگتون نیروی هوایی سلطنتی و فرمانده کل افتخاری واحد غواصی و کشتی‌های کوچک نیروی دریایی سلطنتی می‌شود و اکنون برای یک سال معلق مانده‌اند. او در حال حاضر اجازه ندارد هیچ نقشی را با استفاده از این عناوین بپذیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کاخ باکینگهام از اظهار نظر در این باره خودداری کرد و معلوم نیست که هری و مگان درباره برنامه خود برای انجام این مصاحبه به خاندان سلطنتی اطلاع داده‌اند یا خیر. با این حال، به عنوان اعضای غیرشاغل خاندان سلطنتی، آن‌ها نیازی هم ندارند که درباره تعهدات رسانه‌ای خود به کاخ خبر بدهند.

برنامه «اپرا با مگان و هری: برنامه ویژه سی‌بی‌اس» از سوی این شبکه به عنوان «مکالمه‌ای عمیق» توصیف شده است.

سی‌بی‌اس با صدور بیانیه‌ای گفت: «خانم وینفری با مگان، دوشس ساسکس، در مصاحبه‌ای متنوع صحبت خواهد کرد که شامل همه‌چیز می‌شود: از ورود به خاندان سلطنتی، ازدواج، مادری، و کارهای انسان‌دوستانه گرفته تا این که چگونه تحت فشار شدید اذهان عمومی زندگی را اداره می‌کند. بعدتر هری هم به این دو خواهد پیوست تا به سؤالاتی درباره مهاجرت به ایالات متحده پاسخ دهد و از امیدها و آرزوهایشان برای خانواده رو به رشد خود صحبت کند.»

این اعلامیه یک روز بعد از آن منتشر شد که این زوج تایید کردند که منتظر تولد فرزند دوم‌ خود هستند و همین طور کمی بعد از پیروزی مگان در دادگاه عالی بریتانیا به دلیل ادعای نقض حریم خصوصی او به دست نشریه «میل آن ساندی» بود.

اپرا وینفری از دوستان نزدیک مگان است و در مه ۲۰۱۸ در عروسی سلطنتی او حضور داشت، آن زمان هم گمان می‌رفت این زوج احتمالا با خانم وینفری مصاحبه خواهند کرد. او تاکنون با صدها تن از افراد مشهور از تام کروز و مدونا گرفته تا باراک اوباما، رئیس جمهور سابق مصاحبه کرده است.

خانم وینفری همچنین در سال ۲۰۱۰ با سارا فرگوسن، همسر سابق شاهزاده اندرو صحبت کرد. این مصاحبه بعد از آن بود که خانم فرگوسن به دلیل آشکار شدن رشوه گرفتنش برای دسترسی به دوک یورک به قیمت ۵۰۰ هزار پوند، دچار دردسر شد.

گزارش‌های تکمیلی از پرس اسوسیشن

© The Independent

بیشتر از زندگی