هیاهو بر سر انتشار عکس بارداری عروس سلطنتی

تحریم ۴ رسانه از سوی مگان و هری؛ تصویر بارداری مگان همه‌جا منتشر شد

دیلی‎میل ضمن تبریک به این زوج جداشده از خانواده سلطنتی بریتانیا به کنایه، به تصمیم آن‌ها بر قطع تعامل با چهار نشریه از جمله دیلی‌میل پرداخته است- Photo by Misan Harriman, Copyright owned by The Duke and Duchess of Sussex (copyright) 2021/Handout via REUTERS

مگان، همسر شاهزاده هری بار دیگر باردار است. بیانیه‌ای که سخنگوی آن‌ها منتشر کرده حاکی از آن است که این زوج «غرق در شادی و در انتظار فرزند دوم خود هستند.»

مگان و هری تصویر سیاه و سفیدی از خود زیر یک درخت منتشر کرده‌اند که در آن هری نشسته و مگان روی پایش خوابیده است.

دیلی‎میل در مطلبی نوشته پیرس مورگان، ضمن تبریک به این زوج جداشده از خانواده سلطنتی بریتانیا به کنایه، به تصمیم آن‌ها بر قطع تعامل با چهار نشریه از جمله دیلی‌میل پرداخته است.

این مطلب آورده است که مانند هر کاری دیگری که این زوج انجام می‌دهند، این تصویر نیز با دقت زیادی طراحی شده است.

تاریخ انتشار عکس هم بسیار آگاهانه بوده است؛ پرنسس دیانا و پرنس چارلز نیز روز والنتاین را انتخاب کردند تا فاش کنند که هری را دارند؛ ۳۷ سال پیش در سال ۱۹۸۴.

اما این عکس از طریق آسوشیتدپرس به همه رسانه‌ها داده شد و موجب بالا رفتن ابروها از روی ناباوری شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تصویری که آن‌ها از خود منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد که حریم خصوصی نمی‌خواهند، آنها فقط می‌خواهند رسانه را کنترل کنند و هر زمان که می‌خواهند از آن استفاده کنند.

۱۰ ماه پیش، مگان و هری اعلام کردند که سیاست «تعامل صفر» با چهار روزنامه بریتانیایی را در پیش گرفته‌اند. این یکی از تندترین واکنش‌های آن‌ها نسبت به رسانه‌ها بوده که به نصحیت آن‌ها به حفظ محیط زیست و به طور همزمان، استفاده از جت شخصی التون جان، هنرمند اهل بریتانیا، هم‌چون تاکسی را به دلیل مسائل زیست محیطی مورد انتقاد قرار دادند.

این زوج با افتخار اعلام کردند که به دلیل حرف و حدیث‌ها در مورد آنها، دیگر با نشریات سان، دیلی میرر، دیلی میل یا دیلی اکسپرس و تمام نسخه‌های یکشنبه و آنلاین آنها کاری نخواهند داشت.

آنها در نامه‌ای به این نشریات، که به دست گاردین هم رسیده، به اصرار أورده‌اند که «این سیاست به معنی خاموش کردن انتقاد، پرهیز از گفتگوی عمومی، و یا سانسور گزارش دقیق نیست.

این نامه در پایان آورده است که انگیزه این حمله بی‌سابقه به آزادی مطبوعات این بود که این زن و شوهر دیگر نمی‌خوهند «خود را به عنوان ارزی به اقتصاد کلیکی» عرضه کنند.

بیشتر از زندگی