فاصله گرفتن یونایتد از شرایط ایده‌آل

سولشر سرمربی یونایتد:‌ «ما دست از تلاش بر نخواهیم داشت و برای رسیدن به هدف، تمام توان خود را به کار می‌بریم»

اوله گونر سولشر، سرمربی تیم منچستر یونایتد - NICK POTTS / POOL / AFP

در حالی که اکثر طرفداران منچستر یونایتد دراین فصل امیدوار بودند که بعد از دوران سرالکس فرگوسن دوباره طعم قهرمانی را بچشند، اما اینطوربه نظر می‌رسد که آرزوهای آنها و بازیکنان تیم در این فصل از رقابتها دست نیافتنی باشد.

تیم فوتبال یونایتد که توانست بعد از سالها ناکامی و به خدمت گیری مربیان متعدد دوباره به اوج باز گردد در این چند بازی اخیر خود نتایج ضعیفی را کسب کرده و همین موضوع سبب شده است تا اختلاف آنها با تیم صدرنشین یعنی منچستر سیتی به ۷ امتیاز برسد، این درحالی است که تیم فوتبال سیتی یک بازی کمتر انجام داده و درصورت پیروزی در دیدارعقب افتاده شاید تکلیف قهرمان این فصل تا حدودی مشخص شود.

تیم یونایتد درهفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلستان در خارج از خانه به مصاف تیم وست بروم ویچ انتهای جدولی رفته بود و شاید امتیاز گرفتن از آنها روی کاغذ بسیار آسان به نظر می‌رسید. اما آنها درهمان ابتدای کار غافلگیر شدند و دروازه خود را باز شده دیدند. تیم یونایتد بعد از گل، توپ را بیشتر در اختیار داشت اما از بازی چشم نواز این تیم خبری نبود. آنها پل پوگبا را که به تازگی شرایط فوق العاده ای پیدا کرده بود به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشتند و این کارآنها را سخت تر و از قدرت تهاجمی تیم کاسته بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در انتهای نیمه اول این هافبک پرتغالی تیم برونو فرناندز بود که توانست پس از چند بازی ناکامی در امر گلزنی دروازه تیم میزبان را باز کند و بیست و دومین گل خود را برای منچستر یونایتد به ثمر برساند. در نیمه دوم نیز منچستر برای زدن گل پیروزی تلاش زیادی کرد اما در نهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و یونایتدی ها دو امتیاز دیگر را به راحتی از دست دادند.

هری مگوایر کاپیتان منچستر یونایتد معتقد بود در یک صحنه روی او خطای پنالتی انجام شده است اما داور پس از بازبینی آن را منتفی دانست. او در انتهای بازی گفت: «این تساوی برای ما بسیار ناامید‌کننده بود، ما فرصت این را داشتیم تا در این دیدار پیروز شویم اما اشتباهات داوری مانع از انجام آن شد. ما خیلی زود گل خوردیم اما در نیمه دوم بسیار عالی ظاهر شدیم. ما هنوز در کورس قهرمانی حضور داریم و باید عملکرد خودمان را بررسی کنیم تا در ادامه رقابتها بهتر عمل کنیم.»

اما سولشر سرمربی یونایتد که از عملکرد بازیکنانش در زمین نا امید شده بود پس از پایان بازی اظهار داشت که دیگر نمی‌شود آنها را مدعی عنوان قهرمانی دانست. او از شاگردانش برای عملکرد خوبشان تا اینجای فصل قدردانی کرد و عنوان کرد که بودن در این جایگاه فعلی نیز برایشان ارزشمند است. اما او نیز اشاره کرد که ما دست از تلاش بر نخواهیم داشت و برای رسیدن به هدفمان تمام توان خود را به کار می‌بریم، ما بازی با تیم صدر نشین را پیش رو داریم و قصد نداریم به این زودی تسلیم شویم و راه را به آسانی برای قهرمانی آنها باز کنیم.

تیم فوتبال یونایتد با کسب این تساوی با ۴۶ امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تیم لستر در رده دوم جدول قرار گرفت.

بیشتر از ورزش