کرونا و لیگ اروپا: بنفیکا و آرسنال به ورزشگاه المپیاکوس می‌روند

دیدار رفت منچستریونایتد با رئال سوسیداد هم به ورزشگاه آلیانز یوونتوس منتقل شد

بازی برگشت آرسنال که در ابتدا قرار بود در ورزشگاه امارات آرسنال در لندن برگزار شود، جابه‌جا شده است- Catherine Ivill / POOL / AFP

یوفا اعلام کرد بازی برگشت آرسنال در لیگ اروپا برابر بنفیکا، در یونان و در استادیوم المپیاکوس جورجیوس کرای کاکیس برگزار می‌شود.

در ابتدا قرار بود بازی رفت آخرین دیدار از مجموع ۳۲ دیدار، ۱۸ فوریه در زمین بنفیکا در لیسبون پرتغال برگزار شود اما به دلیل محدودیت‌های سفر ناشی از کرونا، این دیدار نهایتا به ورزشگاه المپیکو رم تغییر مکان داد. بازی برگشت نیز که در ابتدا قرار بود در ورزشگاه امارات آرسنال در لندن برگزار شود، جابه‌جا شده است. این بازی در تاریخ ۲۵ فوریه، یعنی همان تاریخ قبلی، اما در ورزشگاه المپیاکوس برگزار می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یوفا، امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «یوفا می‌خواهد از آرسنال و بنفیکا برای همکاری نزدیک و پشتیبانی آن‌ها، همچنین از فدراسیون فوتبال یونان، باشگاه المپیاکوس و مقامات یونان برای کمک و توافق برای برگزاری مسابقه موردنظر تشکر کند.»

در این فصل تعداد زیادی از ۳۲ بازی اخیر در لیگ اروپا و همچنین برخی از مسابقات در لیگ قهرمانان به ورزشگاه‌های دیگر جابه‌جا شده‌‌اند.

دیدار رفت منچستریونایتد در لیگ اروپا مقابل رئال سوسیداد به ورزشگاه آلیانز یوونتوس منتقل شد. همزمان، در مرحله رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بازی منچسترسیتی مقابل بورسیا مونشن گلادباخ به ورزشگاه پوسکاس آرنا در بوداپست مجارستان منتقل شد.

دیدار رفت خارج از خانه لیورپول برابر لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا نیز در ورزشگاه  پوسکاس آرنا برگزار خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از ورزش