تدارک سوپرمدل برزیلی برای حمایت از همسرش در حساس‌ترین بازی فوتبال آمریکایی

ژیزل بوندشن، در استادیوم تماشاگر بازی بزرگ سوپربول است

ژیزل بوندشن، سوپر مدل برزیلی و همسرش، تام برِیدی، بازیکن خط حمله تیم تامپا بی باکنیرز-  ANGELA WEISS / AFP

ژیزل بوندشن تدارکاتی را که برای مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی (سوپر بول) امروز عصر تنظیم کرده، به اشتراک گذاشته است. همسر او، تام برِیدی، بازیکن خط حمله تیم تامپا بی باکنیرز، در برابر تیم کانزاس سیتی چیفز بازی خواهد کرد.

این سوپرمدل برزیلی که یکی از پردرآمدترین مدل‌های جهان است، اغلب برای حمایت از شوهرش در این مسابقه سالانه که امسال در استادیوم ریموند جیمز در شهر تامپا در فلوریدا برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

به گزارش شبکه لیگ ملی فوتبال (ان‌اف‌ال)، این رویداد به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا ۲۵ تا ۳۰ هزار تماشاگر همیشگی را نخواهد داشت.

این استادیوم در وضعیت عادی ۶۵۸۹۰ تماشاچی گنجایش دارد.

حال بوندشن، پیش از بازی، در یک «استوری» اینستاگرامی چند عکس از تدارکات خود را با ۱۶.۶ میلیون دنبال‌کنند‌ه‌اش به اشتراک گذاشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این‌ مدل ۴۰ ساله روز شنبه عکسی از بیسکویت‌های شکلاتی به شکل توپ فوتبال آمریکایی و گلدانی با گل‌های سفید را که زیرش نوشته بود «در حال آماده شدن!» منتشر کرد.

بوندشن همچنین مکان عکس را تامپا، فلوریدا، ثبت کرد که حاکی از حضور او در رویداد روز یک‌شنبه است. مایلی سایرس و «ویکند« (The Weeknd) در این مراسم اجرا خواهند کرد.

بوندشن در استوری دومش هم عکسی از طلوع خورشید بر روی خلیج تامپا با عبارت «بزن برویم باکس!!!» و سه ایموجی شعله به اشتراک گذاشت.

بوندشن سال گذشته اعلام کرد که دوست ندارد فرزندان برِیدی از همسر سابقش، او را «نامادری» بخوانند.

این مدل ۴۰ ساله در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در یک جلسه پرسش و پاسخ در اینستاگرام که از او پرسید از این‌که «نامادری» جان «جک» ادوارد توماس، پسر ۱۳ ساله برِیدی و و همسر سابقش بریجت مویناهان، است چه احساسی دارد، گفت: «من کلمه‌ «نامادری» را دوست ندارم. ترجیح می‌دهم «مادر پاداش» باشم چون آن را یک برکت می‌دانم. خیلی خوشحالم که یک فرشته‌ کوچک دیگر در زندگی‌ام دارم.»

بوندشن و برِیدی در فوریه ۲۰۰۹ با هم ازدواج کردند.

© The Independent

بیشتر از زندگی