پیروزی چلسی بر تاتنهام با هدایت سرمربی جدید

تیم توخل ۷۵ دقیقه تمام کاملا بر تاتنهام مسلط بود

شاگردان توخل نشان دادند که توانایی بالقوه زیادی دارند - CLIVE ROSE / POOL / AFP

توماس توخل، با وجود آغاز امیدوارکننده سرمربیگری‌اش در ورزشگاه استمفوردبریج از زمان جایگزینی با فرانک لمپارد، همچنان خواهان خلاقیت بیشتر در بازی‌های چلسی است.

پیروزی یک بر صفر در برابر تیم‌ تاتنهام هاتسپور با مدیریت خوزه مورینیو‌، سرمربی سابق آبی‌پوش‌ها، هفت امتیاز از اولین سه مسابقه چلسی با هدایت سرمربی جدید را تضمین کرد.

این تغییر در چلسی تاثیر مطلوبی داشته است. کسب تنها دو پیروزی از هشت بازی، به سرمربیگری فرانک لمپارد پایان داد. اینک شاگردان توخل نشان داده‌اند که کارهای بیشتری از آن‌ها برمی‌آید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برای ۷۵ دقیقه تمام، تیم توخل کاملا بر تاتنهام مسلط بود. تنها نگرانی توخل این بود که آن‌ها نتوانستند به پنالتی ارسالی جورگینیو در اواسط نیمه اول اضافه کنند. مدیر سابق بوروسیا دورتموند، می‌خواست بازیکنانش به جای بازی دفاعی، خلاقیت بیشتری به خرج دهند.  

توخل گفت: «ما از نتیجه فوق‌العاده خوشحال هستیم. منظورم تکنیک‌های من نیست. من از روحیه، تیم و توانایی بالقوه آن راضی هستم. آن‌ها بچه‌های خوبی هستند. گروه خوبی هستند و نگاهی باز دارند. بودن در کنار آن‌ها لذت‌بخش است. ما در کل باشگاه از پشتیبانی زیادی برخوردار هستیم. این یک شروع سریع و آسان بود. من بسیار خوشحالم. ما باید شانس‌های بیشتری خلق کنیم. هدف همین است. این رسالت من است.»

وی افزود:‌ «من هیچ‌کس را سرزنش نمی‌کنم زیرا من در زندگی حرفه‌ای خود هرگز گل نزده‌ام. گل زدن یکی از سخت‌ترین کارهای فوتبال است. ما به بازیکنان خود اعتماد داریم و برای ایجاد موقعیت‌های شفافتر و موثرتر کار خواهیم کرد.»

آبی‌پوشان در بازی بعدی خود، این آخرهفته با شفیلد یونایتدی روبه‌رو می‌شوند که در حال اوج گرفتن است و فاصله خود با لیورپول را به چهار امتیاز رسانده است.

رویترز در تهیه این گزارش سهیم بوده است

© The Independent

بیشتر از ورزش