تلفن ملانیا بعد از هر سخنرانی ترامپ: عالی بود!

«ملانیا ترامپ مرموزترین بانوی اولی بود که دنیا به خود دید»

دونالد و ملانیا ترامپ در سال ۲۰۱۸ - JIM WATSON / AFP

گفته می‌شود ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا نخستین فردی بود که پس از هر کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ به او تلفن و کارش را تحسین می‌کرد. 

استفانی وینستون ووُلکُف ۵۰ ساله، مشاور و دوست سابق خانم ترامپ روز دوشنبه گفت بانوی سابق آمریکا هر بار پس از رویدادهای جمعی ترامپ به او تلفن و اعتماد به نفسش را تقویت می‌کرد. 

خانم وینستون وولکف گفت: «فکر می‌کنم راه ابراز محبت این دو به یکدیگر این بود که (ملانیا) به (ترامپ) می‌گفت چقدر عالی و خوب است.» 

او افزود: «او همواره هرجا بود نخستین کسی بود که (به ترامپ) تلفن می‌کرد و اولین چیزی که (ترامپ) به او می‌گفت این بود که: "عزیزم، کارم چطور بود؟" گویی نظر تایید او را می‌خواست.»

خانم وینستون وولکف می‌گوید هرچند ملانیا در چند کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۰ غایب بود اما همچنان از کاخ سفید (دونالد ترامپ) را حمایت می‌کرد.  

او در این پادکست گفت: «او (ملانیا) نظرش را در مورد عملکرد (ترامپ) به او می‌گفت اما در عین حال او را با تایید کارهایش تقویت می‌کرد چون او این نوع آدمی است که هست.» 

دوستی میان خانم وینستون وولکف و خانم ترامپ پس از انتشار کتاب خاطرات خانم وولکف با عنوان «ملانیا و من» درسال ۲۰۱۷ در سال ۲۰۱۸ به هم خورد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 اما خانم وینستون وولکف همچنان در این کتاب با لحنی محبت‌آمیز از ملانیا یاد می‌کند و می‌گوید شخصیت به ظاهر محجوبی که ملانیا در ارتباط با رسانه‌ها از خود نشان می‌دهد در واقع شخصیتی است که  او در انظار برای خود انتخاب کرده است. 

خانم وینستون وولکف پنجاه‌ساله می‌گوید که خانم ترامپ گاه محجوب می‌نماید و این بخشی از تلاش او برای آن است «که توجه عموم را از نقطه‌ای به نقطه دیگر منحرف کند». 

خانم وینستون وولکف در این پادکست گفت که این کتاب را نوشته است تا روایت رسانه‌ها را در مورد این که خانم ترامپ سرد است، تغییر دهد. 

او افزود: «در طول سال‌ها، ملانیا تصویر خود را در دید عموم کنترل کرده است و روایتی افسانه‌ای از خود داده است که آن را قابل قبول کند. 

من وظیفه اجتماعی خود دیدم که از حمایت او دست بردارم و چهره واقعی این مرموزترین بانوی اولی را که جهان به خود دیده، نشان دهم.»  

خانم وینستون وولکف گفت: «با شریک شدن تاریخچه (دوستی‌ام) با او نقاب را از هویت واقعی او برداشتم و چهره واقعی زنی که آن لایه را بر صورتش داشت نشان دادم و هیچ چیز جز واقعیت کامل و بی‌پروای یک زن باقی نگذاشتم.» 

آقای ترامپ بارها به دنبال انتشار ویدیویی که نشان می‌داد خانم ترامپ دست او را پس می‌زد، در شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت. 

این امر موجب انتشار این شایعه شد که ازدواج آن‌ها دچار مشکل است. اما خانم وینستون وولکف می‌گوید این دو عاشق یکدیگرند و اکراه خانم ترامپ در گرفتن دست آقای ترامپ بیشتر نوعی پرهیز از «چه خبر است؟» بوده است. 

او افزود: «من متوجه آن نبودم اما وقتی متوجه تلاقی نگاه آن‌ها و اغوایی که در آن است می‌شوید، می‌بینید که بیشتر (عاشقانه) است تا چیز دیگری.» 

ایندیپندنت واکنش خانم ترامپ را جویا شده است.

© The Independent

بیشتر از جهان